Poslední
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Ahoj kamarádi,

• Autor vlákna Autor vlákna mom
  • Založeno Založeno

mom

Nováček
díky za fajn stránky. Jsem nováček tady i v golfu a nikdy bych nevěřila, že tomu malému bílému kulatému nesmyslu takto propadnu. Ale stalo se a jsem ráda. Zatím si užívám každou jamku, kterou mám pod 10. Z rány, která sedne jsem nadšená. A na hřišti bych byla nejraději každý den. Mám štěstí na trpělivé spoluhráče. Přeji všem hezkou hru.

díky za fajn stránky. Jsem nováček tady i v golfu a nikdy bych nevěřila, že tomu malému bílému kulatému nesmyslu takto propadnu. Ale stalo se a jsem ráda. Zatím si užívám každou jamku, kterou mám pod 10. Z rány, která sedne jsem nadšená. A na hřišti bych byla nejraději každý den. Mám štěstí na trpělivé spoluhráče. Přeji všem hezkou hru.
Něco mi to připomíná :)

• To se mi líbí
Reactions: mom
Ahoj, zdravím tě - s ranami to mám velmi podobně;)

• To se mi líbí
Reactions: mom
Odkud jsi? A kde nejčastěji hraješ?

Odkud jsi? A kde nejčastěji hraješ?
Kartu (teda zatím jen Oprávnění pro hru na hřišti) jsem si dělala na Janově (mám to tam moc ráda - hřiště je posazené v lesích, krásné výhledy, jsou tam skvělí lidé, výborně vaří... a i já jako začátečník se tam cítím moc dobře). Protože bydlím kousek od Terezína, tak nejčastěji hraju tam. I tam to mám ráda - obdivuji majitele, který se o hřiště perfektně stará (ferveje jsou úplně skvělé), hřiště hodně žije, je tam fajn.