Tohle je hrozně těžké odpovědět, protože opravdu, jak už tady vyplynulo z diskuze, ta baterie má svoje za sebou - a je jen otázka, proč - jestli má za sebou hodně nabíjecích cyklů, nebo je prostě jen stará. Nejlepší a jediné spolehlivé řešení je to vyzkoušet. Nabít a jít na hřiště s tím, že musíš počítat s variantou, že odemkneš kolečka a vozík budeš tlačit. Máme s Motocaddy zkušenosti snad se všemi typy baterií a vozíků od S1 přes S3 až po M1 a každá baterie se chová jinak. Mohu potvrdit i to, že nikdy nebylo možné absolvovat 36 jamek i když tato kapacita byla výrobcem garantována. Doporučuji: nechat proměřit.
A nejlepší podle mne jsou tady:
AVACOM s.r.o., Zborovská 575/41, 150 00 Praha 5 , servisní technik na repase je Lukáš Nohejl, +420 774 214 956. Test není na počkaní, dělají se i zátěžové testy, trvá to min. vždy do druhého dne. Baterii lze i poslat jako balík. Hodně shopů to stejně nechává dělat u nich, protože měření testery koupenými v Bauhausu nebo v Makru je zcela k ničemu.
Cena za proměření je 120 Kč a je pravděpodobné, že výsledek bude, že je kapacita někde na cca 40% a menší, takže to pak mohou rovnou repasovat.
My jsme to naposledy udělali s lithiovou baterií. Cena nové 18jamkové lithiovky pro S-serii je cca 7500 Kč, repase stála cca 3300 Kč. Máte po ní zcela novou baterii a ještě nám za tu cenu zvýšili kapacitu asi o 30 %. Už jsme si u nich historicky nechali dělat celkem asi 5 baterií, některé byly repase a jednu baterii jsme dokonce nechali vyrobit zcela novou poté, co se nám utopil vozík - ten jsme vytáhli, ale baterie se nenašla. U jiného vozíku - dovoz USA - repasovali baterii a měnili konektory jak na baterii, tak na nabíječce. Dokonce měli i originál US konektory. Vždy 100% spokojenost.[/