Vezl jsem své motorové vozidlo do Letňan na odhlučnění motoru. Dostal jsem informaci, že výkon bude trvat tři až čtyři hodiny. Jak vyplnit volný čas? Uvažoval jsem. Jako správný závislák jsem nahlédl do mapy, které že to golfové hřiště je nejblíž. Pokud by mi poskytli náhradní vozidlo, mohl bych někam zajet na devítku. Na mapě jsem zjistil, že nejblíže je Zlonín. Co bych tam asi dělal, pomyslel jsem si a jal se hledat dál. Jak ale mé oči opouštěly daný bod na mapě, zaujala je bíločerná strakatá linka osudově vedoucí směrem k místu, kde bude podstupovat zákrok můj mazlík. A hele, to není jen tak. Vlaková zastávka Čakovice je ani ne 2 km od servisu a hřištátko Zlonín je přímo vedle vlakové zastávky totožného jména. To je znamení. Zavolal jsem na telefonní číslo z kontaktů na stránkách hřiště a od příjemného hlasu na druhé straně se dozvěděl, že v tu dobu tam žádný personál nebude, ale že když tam dorazím a nechám stovku ve schránce, můžu si zahrát. Staň se tedy.
Dnes Ráno jsem naposledy zkontroloval svůj oblíbený předpovědní model a když jsem zjistil, že nezmoknu ani nezmrznu, hodil jsem do auta SW, LW a putter a vyrazil. Odevzdal jsem vozidlo a vyrazil za dobrodružstvím. Je trošku hloupé označovat cestu autobusem a vlakem v zemi ve střední Evropě dobrodružstvím, ale za golfem jsem ještě nikdy jinak než autem necestoval, tak si to myslím mohu dovolit. A dobrodružně to i začalo. Úspěšně jsem s pomocí intuice a trochu i strýčka Googla našel nejbližší autobusovou zastávku. Na ní jsem se bravurně zorientoval v tištěném jízdním řádu. Našel čislo linky, která mě odveze na Čakovické nádraží, čas odjezdu i pořadí zastávky, na které mám vystoupit. Ukrajinský muž a ruská žena (nebo to bylo obráceně ... kdo to má poznat) mi neporadili jak si mám telefonem zaplatit jízdenku ale na třetí pokus u mladé ženy jsem uspěl. Zaplatil jsem přes SMS 31 Kč,- a vítězoslavně nastoupil do vozu linky 158. Ukázalo se, že pořadí zastávky jsem si počítat nemusel a to hned ze dvou důvodů. Jednak na mě autobus mluvil jako to znám z metra a jednak mi ta příjemná paní oznámila, že sedmou zastávku nevystoupím, protože tento konkrétní spoj končí už na té druhé v pořadí. Dobře investovaných 31 korun, pomyslel jsem si a pokorně vystoupil na aktuálně konečné stanici. Nejsem idiot a další autobusové zklamání nedopustím. Spustil jsem Mapy.cz a za 20 minut jsem byl hezky pěšky na nádraží v Čakovicích. Pak tři zastávky vlakem a byl jsem na místě.
No, jak to zhodnotit ... zahrádka hezká. Jak jsem o Osyčině onehdá psal, že se nedá nazvat hřištěm, Zlonín se nedá nazvat ani akademií. Nemyslím to nijak ve zlém. Je to takové roztomilé, pro majitele evidentně srdcové, ale upřímně ... podle mého názoru zbytečné. Dalo by se to brát jako příjemné místo na tréning čipování, ale pak bych to asi pojal trochu jinak. Udělal bych to jako klasický chipping green na který by se dalo přihrávat z libovolného místa zahrady z různých vzdáleností a přes různé překážky. A tak jsem to i pojal. Vůbec jsem se nesnažil pochopit, které odpaliště patří ke kterému grýnu. Prostě jsem vzal LW, pohodil pět míčků do trávy vybral si jeden green a ten se snažil trefit. Tak jsem to dělal hodinu a pak nasedl do vlaku, pak pěšky do servisu a pak vozem domů. Utěšujíc se tím, že zkušenost je nepřenosná, mám Zlonín odškrtnutý. Kdybych bydlel přímo ve vsi, asi bych to občas pro trening využil, pokud by se tam dalo potom posedět u pivka. Ale z vedlejší vesnice už by se mi nejspíš nechtělo. Doma za zahradou si čipování potrénuji stejně.
Jo a mimochodem, rozdíl před a po odhlučnění motorové části je minimální, spíše neznatelný. Co bych ale chtěl, za 2720,- Kč.
Dnes Ráno jsem naposledy zkontroloval svůj oblíbený předpovědní model a když jsem zjistil, že nezmoknu ani nezmrznu, hodil jsem do auta SW, LW a putter a vyrazil. Odevzdal jsem vozidlo a vyrazil za dobrodružstvím. Je trošku hloupé označovat cestu autobusem a vlakem v zemi ve střední Evropě dobrodružstvím, ale za golfem jsem ještě nikdy jinak než autem necestoval, tak si to myslím mohu dovolit. A dobrodružně to i začalo. Úspěšně jsem s pomocí intuice a trochu i strýčka Googla našel nejbližší autobusovou zastávku. Na ní jsem se bravurně zorientoval v tištěném jízdním řádu. Našel čislo linky, která mě odveze na Čakovické nádraží, čas odjezdu i pořadí zastávky, na které mám vystoupit. Ukrajinský muž a ruská žena (nebo to bylo obráceně ... kdo to má poznat) mi neporadili jak si mám telefonem zaplatit jízdenku ale na třetí pokus u mladé ženy jsem uspěl. Zaplatil jsem přes SMS 31 Kč,- a vítězoslavně nastoupil do vozu linky 158. Ukázalo se, že pořadí zastávky jsem si počítat nemusel a to hned ze dvou důvodů. Jednak na mě autobus mluvil jako to znám z metra a jednak mi ta příjemná paní oznámila, že sedmou zastávku nevystoupím, protože tento konkrétní spoj končí už na té druhé v pořadí. Dobře investovaných 31 korun, pomyslel jsem si a pokorně vystoupil na aktuálně konečné stanici. Nejsem idiot a další autobusové zklamání nedopustím. Spustil jsem Mapy.cz a za 20 minut jsem byl hezky pěšky na nádraží v Čakovicích. Pak tři zastávky vlakem a byl jsem na místě.
No, jak to zhodnotit ... zahrádka hezká. Jak jsem o Osyčině onehdá psal, že se nedá nazvat hřištěm, Zlonín se nedá nazvat ani akademií. Nemyslím to nijak ve zlém. Je to takové roztomilé, pro majitele evidentně srdcové, ale upřímně ... podle mého názoru zbytečné. Dalo by se to brát jako příjemné místo na tréning čipování, ale pak bych to asi pojal trochu jinak. Udělal bych to jako klasický chipping green na který by se dalo přihrávat z libovolného místa zahrady z různých vzdáleností a přes různé překážky. A tak jsem to i pojal. Vůbec jsem se nesnažil pochopit, které odpaliště patří ke kterému grýnu. Prostě jsem vzal LW, pohodil pět míčků do trávy vybral si jeden green a ten se snažil trefit. Tak jsem to dělal hodinu a pak nasedl do vlaku, pak pěšky do servisu a pak vozem domů. Utěšujíc se tím, že zkušenost je nepřenosná, mám Zlonín odškrtnutý. Kdybych bydlel přímo ve vsi, asi bych to občas pro trening využil, pokud by se tam dalo potom posedět u pivka. Ale z vedlejší vesnice už by se mi nejspíš nechtělo. Doma za zahradou si čipování potrénuji stejně.
Jo a mimochodem, rozdíl před a po odhlučnění motorové části je minimální, spíše neznatelný. Co bych ale chtěl, za 2720,- Kč.