Zajímalo by mě, jak moc do toho Woods mluví nebo jestli je to jen zaštítěno jeho jménem. Mám dojem, že spousta sportovců si myslí, že díky své slávě určitě umí úplně všechno - zejména obchod a finance. Jenže ono je úplně něco jiného brát sponzorské peníze třeba za oblečení při své skvělé hře a pak se pustit do skutečného obchodu s oblečením a myslet si, že to bude fungovat jen proto, že je to značka třeba Tigera. Najednou už nejsou Nike a další giganti obchodním partnerem, ale konkurentem, soupeřem. A to je úplně jiná liga - oni mají za sebou desítky let zkušeností a obrovské množství informací a dat o trzích, chování a potřebách klientů. Marketingový šéf Nike by taky neporazil Tigera v golfu, přestože v tom stejném tričku mu to přece musí jít stejně dobře. Na druhou stranu nakonec vždycky rozhodují čísla - a to jestli je spokojen investor (Tiger nebo ten, koho tam Tiger nalákal jako investora). A když už, tak asi logiku mají hodně vysoké ceny - když už, tak to prodat těm pár tisícovkám velmi skalním a movitějším fanouškům, kteří za stejnou věc, která jinde stojí 20-40 USD (třeba pod značkou Nike) dají třeba i 10-15x víc. Výrobu uživí i tričko za 3 USD, nejtěžší jsou pak marketing (ten má Tiger ale "levný", když neberu v úvahu náklady obětované příležitosti, pak je to naopak drasticky drahé), horší je pak uživit logistiku a náklady na prodej. Zásadní otázka je, jestli Tiger vydělá výrazně víc, než kdyby "skoro bez práce" prodal ten svůj čas a místo nějakému konkurentovi Nike (pokud již Nike neměla zájem pokračovat).