Poslední
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Co se golf může naučit od MMA

Aneb pár mých osobních, neobjektivních a zaujatých postřehů ohledně prezentace českého golfu a MMA na sociálních sítích.

Včera se v O2 areně konal ZÁPAS STOLETÍ. Ač MMA nijak zvlášť neholduju, tohle mi neuniklo. Proč? Protože to promo dělá Oktagon MMA fakt skvěle a já jim v tom fandím. Český golf se má ještě hodně co učit.

Pořád se ptáme: jak přilákat nové golfisty? Jak to udělat, aby víc lidí začalo hrát golf? A přitom by stačilo využít na maximum sílu sociálních sítí tak, jako to dělají v Oktagonu. Jen naprosté minimum českých profesionálních golfistů je aktivní na Instagramu a má nějaký dosah. Přitom by pro začátek stačilo třeba sdílet s lidmi svůj trénink, přípravu, posilovnu, dlouhé drivy na hřišti nebo cestování a ukázat lidem, že život profesionálního golfisty není jednoduchý. V dnešní době, kdy by si tím mohli vydělat i nějakou (hezkou) kačku navíc, a mohli by mít sílu na to zbořit pár předsudků, které lidi ke golfu mají.

Udělala jsem si takovou malou statistiku (viz níže). Zaprvé jsou to nejsledovanější sportovci z českého OKTAGONU v porovnání s nejsledovanějšíma golfistama. I tady bohužel platí, že ženy golfistky suverénně drtí chlapy. I když ta čísla jsou spíš k pláči. Nejznámějším zápasníkem je Conor McGregor. Jak si vede na sociálních sítích oproti Tigeru Woodsovi? A co ženy ve světě? Organizaci OKTAGON MMA sleduje na IG přes 140 tisíc lidí. Českou golfovou federaci, potažmo PGA of Czech Republic sleduje tisícovka lidí. Btw. zápasníci OKTAGONU jsou mj. odměňováni i za to, jak aktivní jsou na sociálních sítích a kolik mají followerů. V rámci organizace mají i mediální a rétorická cvičení. Na to, že by to měli být vymlácený hlavy, tak mají skvělý vyjadřovací schopnosti, jejich projev je suverénní a navíc má hlavu a patu.

Jasně že nelze srovnávat MMA a golf. Ale lze srovnávat třeba přístup a prezentaci čelních představitelů obou sportů. Ondřej Novotný vs kdokoliv z České golfové federace. Bojové sporty i golf zajímají jen určitou (malou) skupinu lidí a na sportovních serverech naleznete oba sporty pod kolonkou „ostatní sporty“. MMA je zápas na 3x 5 minut ale co takhle fanouškovi ukázat co všechno tomu předchází a jak to celé začalo. Golf je hra na 1x 5 hodin (za doprovodu uspávacího komentátora) a to je všechno. Není za tím něco víc? Nejde to dělat líp? Můžete se rozhodnout proniknout k co nejširšímu spektru lidí a využít naplno moderních technologií, nebo si dál žít v uzavřené bublině.

P. S. Vím, že tohle srovnávání sportů může trochu pokulhávat a že srovnávám neporovnatelné, tak to shrnu takto. I moje máma zná Karlose „Terminátora“ Vémolu a má na něj nějaký názor. Na Kláru Spilkovou asi žádný názor nemá, protože ji pravděpodobně nikdy neviděla. Nemluvě o dalších hráčích.

Zdroj: https://belsanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=734952

Fiction vs Non-Fiction.webp
 
To jako že má některé město v rozpočtu podporu MMA?
Téma vlákna zní „Co se golf může naučit od MMA
Takže zase všichni „o voze” jen ty „o koze” :down:
Takže MMA není bojový sport🤭, Mirku to je pouze organizace , kde jsou bojovníci z různých bojových umění, a ti se spolu utkávají podle pravidel MMA, tak to jsi trochu asi ve spěchu být zajímavým přestřelil. Drž se golfu .
 
Mě osobně tupohlavové zajímají ještě míň než hokejky nebo kopačky
Heled ja jsem byl strasne prekvapeny tim, jaky typ lidi se venuje MMA. A ted nemyslim vrchol, ala Octagon, ale lidi co tomu venuji jako sportu. Mnoho uspesnych manageru, VS vsichni... a spojuje je to, ze bych to do nich nikdy nerekl a ve spolecnosti se nijak specialne neprojevovali. Jen na margo tupohalvu. :)
 
Heled ja jsem byl strasne prekvapeny tim, jaky typ lidi se venuje MMA. A ted nemyslim vrchol, ala Octagon, ale lidi co tomu venuji jako sportu. Mnoho uspesnych manageru, VS vsichni... a spojuje je to, ze bych to do nich nikdy nerekl a ve spolecnosti se nijak specialne neprojevovali. Jen na margo tupohalvu. :)
No tak jasně. Nějak ze sebe tu frustraci z korporátu vymlátit (nebo nechat vymlátit) musí přece.
Taky mi na to golf nestačí, ale nechat si dát přes hubu na to jsem už starej...
 
Aneb pár mých osobních, neobjektivních a zaujatých postřehů ohledně prezentace českého golfu a MMA na sociálních sítích.

Včera se v O2 areně konal ZÁPAS STOLETÍ. Ač MMA nijak zvlášť neholduju, tohle mi neuniklo. Proč? Protože to promo dělá Oktagon MMA fakt skvěle a já jim v tom fandím. Český golf se má ještě hodně co učit.

Pořád se ptáme: jak přilákat nové golfisty? Jak to udělat, aby víc lidí začalo hrát golf? A přitom by stačilo využít na maximum sílu sociálních sítí tak, jako to dělají v Oktagonu. Jen naprosté minimum českých profesionálních golfistů je aktivní na Instagramu a má nějaký dosah. Přitom by pro začátek stačilo třeba sdílet s lidmi svůj trénink, přípravu, posilovnu, dlouhé drivy na hřišti nebo cestování a ukázat lidem, že život profesionálního golfisty není jednoduchý. V dnešní době, kdy by si tím mohli vydělat i nějakou (hezkou) kačku navíc, a mohli by mít sílu na to zbořit pár předsudků, které lidi ke golfu mají.

Udělala jsem si takovou malou statistiku (viz níže). Zaprvé jsou to nejsledovanější sportovci z českého OKTAGONU v porovnání s nejsledovanějšíma golfistama. I tady bohužel platí, že ženy golfistky suverénně drtí chlapy. I když ta čísla jsou spíš k pláči. Nejznámějším zápasníkem je Conor McGregor. Jak si vede na sociálních sítích oproti Tigeru Woodsovi? A co ženy ve světě? Organizaci OKTAGON MMA sleduje na IG přes 140 tisíc lidí. Českou golfovou federaci, potažmo PGA of Czech Republic sleduje tisícovka lidí. Btw. zápasníci OKTAGONU jsou mj. odměňováni i za to, jak aktivní jsou na sociálních sítích a kolik mají followerů. V rámci organizace mají i mediální a rétorická cvičení. Na to, že by to měli být vymlácený hlavy, tak mají skvělý vyjadřovací schopnosti, jejich projev je suverénní a navíc má hlavu a patu.

Jasně že nelze srovnávat MMA a golf. Ale lze srovnávat třeba přístup a prezentaci čelních představitelů obou sportů. Ondřej Novotný vs kdokoliv z České golfové federace. Bojové sporty i golf zajímají jen určitou (malou) skupinu lidí a na sportovních serverech naleznete oba sporty pod kolonkou „ostatní sporty“. MMA je zápas na 3x 5 minut ale co takhle fanouškovi ukázat co všechno tomu předchází a jak to celé začalo. Golf je hra na 1x 5 hodin (za doprovodu uspávacího komentátora) a to je všechno. Není za tím něco víc? Nejde to dělat líp? Můžete se rozhodnout proniknout k co nejširšímu spektru lidí a využít naplno moderních technologií, nebo si dál žít v uzavřené bublině.

P. S. Vím, že tohle srovnávání sportů může trochu pokulhávat a že srovnávám neporovnatelné, tak to shrnu takto. I moje máma zná Karlose „Terminátora“ Vémolu a má na něj nějaký názor. Na Kláru Spilkovou asi žádný názor nemá, protože ji pravděpodobně nikdy neviděla. Nemluvě o dalších hráčích.

Zdroj: https://belsanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=734952

Zobrazit přílohu 8828

Jestli to nebude tím, že "lev, který žere první" lehne za 60 vteřin po jedné pořádné ráně", zatímco golf je 5 hodin soustředění...
 
Heled ja jsem byl strasne prekvapeny tim, jaky typ lidi se venuje MMA. A ted nemyslim vrchol, ala Octagon, ale lidi co tomu venuji jako sportu. Mnoho uspesnych manageru, VS vsichni... a spojuje je to, ze bych to do nich nikdy nerekl a ve spolecnosti se nijak specialne neprojevovali. Jen na margo tupohalvu. :)
Samozřejmě je to tak, že když řeknu "kopačka" nemyslim partu kámošů, co si jednou, dvakrát týdně zajdou zahrát fotbálek aby dostali žízeň. Stejně tak chápu, že pro vrcholovýho managera může být dobrý ventil nechat si dát občas po tlamé. Ať už je to v oktagonu nebo od nějaký dominy. Když mluvím o "tupohlavech" myslím tím ty, co se tímto "kultivovaným" způsobem rozhodli živit. 😉
 
Upraveno:
Ale ono to právě vůbec není jen jedno letadlo (zápas). To je až vrchol všeho (k tomu mě napadá příměr s Czech Masters). Jenomže co všechno OKTAGON dělá a jak to dělá? Stará se o desítky bojovníků, dává jim plat, dělají kempy, spoustu televizních (reality) show, který najdeš mj. i na Youtube, mají svůj merch, e-shop a vyvrcholením toho všeho byl tenhle "zápas století". Je to spousta aktivit, který dokážou skvěle prodávat, protože to prostě dělají dobře.

Sice se teď říká, že MMA je na vzestupu, ale proč to tak je? Nestalo se to jen tak z ničeho nic. Navíc v USA mají UFC, u nás OKTAGON, ale třeba ve Francii, ve Španělsku nebo Anglii žádná taková organizace není, tudíž tam asi není tolik zápasníků a zájemců. Tak proč u nás v Česku jo? Jestli má český MMA spoustu peněz a sponzorů, tak proč je nemá český golf? Protože asi není pro sponzory atraktivní, je to začarovaný kruh. Přitom český profíci by bez sponzorů byli v prčicích a bez peněz úplně. Ale nejdou tomu ani trošku naproti a nevidím tam tu snahu prodat se.

Ohledně toho vystupování, podle mě je to naopak hrozně těžké. Pořád to jsou podle spousty lidí "vymlácený hlavy", ale prezentaci mají skvělou a museli na sobě hrozně makat. Karlose Vémolu bych dokázala poslouchat hrozně dlouho, naproti tomu bohužel prezentace a vystupování Kláry nebo Filipa Mrůzka?

Souhlasím s tím, že český golf a jeho PR je žalostné ( když si myslím, že poslední dobou se to začíná zlepšovat a začínájí se dařit některé projekty hezky prezentovat).

Ale pořád to nevnímám jako chybu jednotlivců - resp. hráčů. To, že je Karlos Vémola zdatný řečník (nevím, neposlouchám ho) je možné. To, že Jarda Jágrů má taky pod čepicí, to že Petr Čech a mnozí další jsou schopní prezentéři a dobře se na ně dívá a vcelku poslouchá... to přeci není argument. Někomu to PR a sebeprezentace není prostě daná a nic s tím neuděláš. Zlepšit se to dá do určité míry a když se chce, všechno jde - do určité míry (paretovo pravidlo). Ale ti lidé mají kolem sebe mraky PR specialistů (ok, někdy je ani nepotřebují). Koho kolem sebe má třeba Klára, příp. Filip Mrůzek? Kde na ty specialisti vezme? Ano, otázka může být, jestli tohle není směr, který by mohla ČGF řešit, případně jejich sponzoři. Když budu jako hráč dostávat prachy na svoji golfovou přípravu (a to nemyslím, že by jich byl nadbytek) těžko je on osobně budu cpát do nějakých PR soft skills. Pokud je budu cpát sem - někde jinde jim to může chybět. A co je lepší?

Ono by to bylo krásné, kdyby každý byl slušný hráč, dokonalý rodič, mediální hvězda, osobnost, za kterou se valí davy a která když promluví, tak nadchne masy. Ale takových lidí moc není.

A od toho jsou ti další, v pozadí. Jedno jestli čgf, teetime, majitelé top klubů/hřišť, sponzoři... kteří mají kapacity (zprostředkovaně skrz své zaměstnance) aby do toho šlápli. Nemyslím si, že je to role a odpovědnost hráčů. Pokud se takový nalezne a bude, jedině dobře. Pokud ne, budeme čekat na nějakého takového českého spasitele, který bude zářit jak na grýnu, tak v mediálním světě?
 
Upraveno:
Mě osobně tupohlavové zajímají ještě míň než hokejky nebo kopačky. Přesto vím, že existuje nějaký Vémola. Nevím to ale proto, že bych to chtěl vědět, je to nevyžádaná informace, který se vpodstatě nelze vyhnout. Síla médií je veliká, z mého pohledu nechutná a nemravná, ale s tím se holt musím vyrovnat. To, že se ke mě nevyžádané informace tohoto typu dostávají mě nijak nemotivuje k tomu abych získával dobrovolně další. Naopak mě to obtěžuje. Chci tím říct, že takový způsob prezentace golfu, jaký využívaj všichni ti vytloukači mozků by mě osobně spíš odrazoval.

Tvůj příspěvek mi nedá nereagovat. Jestli myslis že MMA fighteri jsou jen tupohlavove (a obzvláště lidé na této úrovni), tak máš hodně omezený rozhled. Ano určitě někteří tupohlavove jsou, ale úplně stejní jsou i v golfu a také jich není málo!

Vemola se tak dost často prezentuje, ale kdyby byl, tak by nevyprodal O2 arénu. Krom toho, jeho sen o neporazitelnosti a doba velkohubých prohlášení (která občas zněla tupohlavě) v sobotu večer skončila. Dohnala ho karma.
 
... Nemyslím si, že je to role a odpovědnost hráčů ...
Profíci jsou vlastně jakýsi OSVČ, takže buďto se o svou reklamu starám sám, nebo si na to někoho najmu. Bez toho své „služby” neprodám.
A výše sponzorského plnění se mimo jiné odvíjí od mediálního dosahu reklamního plnění.
Proč bych jako sponzor dával peníze někomu, o kom není slyšet a není nikde s mým produktem či logem vidět?
Takže - odpovědnost hráčů to zcela jistě je a pokud nemají odpovídající schopnosti či časové možnosti, tak si na to musí najmout. Ostatně většina vrcholových sportovců má své manažery nebo smlouvy se sportovníma či reklamníma agenturama, které je zastupují. A ty smlouvy velice často fungují na principu provize ze získaných kontraktů, takže to sportovce „vlastně nic nestojí”.
 
Profíci jsou vlastně jakýsi OSVČ, takže buďto se o svou reklamu starám sám, nebo si na to někoho najmu. Bez toho své „služby” neprodám.
A výše sponzorského plnění se mimo jiné odvíjí od mediálního dosahu reklamního plnění.
Proč bych jako sponzor dával peníze někomu, o kom není slyšet a není nikde s mým produktem či logem vidět?
Takže - odpovědnost hráčů to zcela jistě je a pokud nemají odpovídající schopnosti či časové možnosti, tak si na to musí najmout. Ostatně většina vrcholových sportovců má své manažery nebo smlouvy se sportovníma či reklamníma agenturama, které je zastupují. A ty smlouvy velice často fungují na principu provize ze získaných kontraktů, takže to sportovce „vlastně nic nestojí”.

Ano, takto ano. Co se týče povinností vůči sobě a sponzorovi - s tím se souhlasit dá.

Já rozporuju to, že je primární odpovědností profíka - hráče, se starat o český golf a jeho propagaci jako celek. Domnívám se, že od toho jsou v celém tom soukolí jiní.
 
Já rozporuju to, že je primární odpovědností profíka - hráče, se starat o český golf a jeho propagaci jako celek. Domnívám se, že od toho jsou v celém tom soukolí jiní.
Tak to máš pravdu.
 
Profíci jsou vlastně jakýsi OSVČ, takže buďto se o svou reklamu starám sám, nebo si na to někoho najmu. Bez toho své „služby” neprodám.
A výše sponzorského plnění se mimo jiné odvíjí od mediálního dosahu reklamního plnění.
Proč bych jako sponzor dával peníze někomu, o kom není slyšet a není nikde s mým produktem či logem vidět?
Takže - odpovědnost hráčů to zcela jistě je a pokud nemají odpovídající schopnosti či časové možnosti, tak si na to musí najmout. Ostatně většina vrcholových sportovců má své manažery nebo smlouvy se sportovníma či reklamníma agenturama, které je zastupují. A ty smlouvy velice často fungují na principu provize ze získaných kontraktů, takže to sportovce „vlastně nic nestojí”.

Přesně tak. Naprosto souhlasím.
 
Já rozporuju to, že je primární odpovědností profíka - hráče, se starat o český golf a jeho propagaci jako celek. Domnívám se, že od toho jsou v celém tom soukolí jiní.

Bohužel, no. Kdybychom měli hráče světové úrovně jako mají třeba v tenise, ve fotbale, v hokeji atd. tak by to šlo samo - nebo minimálně by ta propagace golfu byla o dost snazší a lepší.
 
Valná většina jsou státní zaměstnanci.
Můžeš jmenovat, který profesionální golfista je státní zaměstnanec?
 
Z průzkumu, který vznikl pro ČGF a AMGH (asociaci majitelů golfových hřišť) před asi 6ti lety, vyšlo, že cca 15% obyvatel ČR (1 500 000) má zájem si golf vyzkoušet. Tzn. o cílové skupině se nemá smysl bavit, ta je z hlediska republiky v podstatě nevyčerpatelná.

Zároveň netuším, jak to s organizační strukturou má Oktagon či MMA. Z toho, co píšete, to na mne trochu působí jako kšeft jednoho může. A v ten moment se jakékoli rozhodnutí včetně PR a marketingu dělá uplně jinak, než když musíte dát dohromady rozhodnutí ze 110 hřišť a 180 klubů.

Prostředí v českém golfu se dost výrazně mění. Vznikají spolupracující subjekty na základě deklarací nebo dokonce vlastnicky. Jedním z důvodů je právě možnost zasáhnout větší cílovou skupinu vznikem společných produktů a kampaní. Už se méně bojíme, že si navzájem polezeme do zelí ale chceme to zelí minimálně společně pěstovat.

Když jsem do golfu před 10 lety přišel, byl jsem jeden z prvních, kdo měl FCB, funkční web a dával fotky na Instagram. Dnes to už má každý a učíme se s tím pracovat. Ještě to chvíli potrvá, ale věřím že se blýská na lepší časy.
 
Z průzkumu, který vznikl pro ČGF a AMGH (asociaci majitelů golfových hřišť) před asi 6ti lety, vyšlo, že cca 15% obyvatel ČR (1 500 000) má zájem si golf vyzkoušet. Tzn. o cílové skupině se nemá smysl bavit, ta je z hlediska republiky v podstatě nevyčerpatelná.

Zároveň netuším, jak to s organizační strukturou má Oktagon či MMA. Z toho, co píšete, to na mne trochu působí jako kšeft jednoho může. A v ten moment se jakékoli rozhodnutí včetně PR a marketingu dělá uplně jinak, než když musíte dát dohromady rozhodnutí ze 110 hřišť a 180 klubů.

Prostředí v českém golfu se dost výrazně mění. Vznikají spolupracující subjekty na základě deklarací nebo dokonce vlastnicky. Jedním z důvodů je právě možnost zasáhnout větší cílovou skupinu vznikem společných produktů a kampaní. Už se méně bojíme, že si navzájem polezeme do zelí ale chceme to zelí minimálně společně pěstovat.

Když jsem do golfu před 10 lety přišel, byl jsem jeden z prvních, kdo měl FCB, funkční web a dával fotky na Instagram. Dnes to už má každý a učíme se s tím pracovat. Ještě to chvíli potrvá, ale věřím že se blýská na lepší časy.

To je pravda, Oktagon je firma dvou mužů, tudíž rozhodovací procesy apod. mají určitě jednodušší a pružnější. Spíš než ČGF mě napadá příměr s PGA/Relmostem. Jsou to organizace sdružující profesionály nabízející určitě podmínky a měly by se o hráče starat.

S tím závěrem souhlasím, taky doufám, že se blýská na lepší časy (i když by určitě výrazně pomohlo mít právě toho kvalitního hráče světové úrovně, a toho tady stále nikde nevidím. Možná teď trénuje na juniorské úrovni? Doufejme).

Nicméně ještě si teď dělám další srovnání, které sice není nijak důležitý nebo závažný, jenom mě zaujalo. Ještě vzhledem k tomu, že si taky myslím, že potenciálních zájemců o golf by bylo dost. Podle zprávy Unie sportu je v počtu aktivních registrovaných sportovců golf na 5. místě (za fotbalem, hokejem, tenisem a florbalem) s počtem 61 000 (nevím, jak na to číslo přišli, ale budiž, dejme tomu). Bojové sporty jsou na 10. místě s počtem 26 000 sportovců. Čili golf má výraznou převahu.

A když se opět podívám na Instagram, tak tělocvičny bojových sportů, třeba MMA mají tisíce nebo desetitisíce sledujících, tedy výrazně víc, než mají golfová hřiště. Pyšely mají přes 2 000, my na Čerňáku 1 500, Panorama tisícovku a pak už to výrazně klesá. Přitom do takové tělocvičny MMA se vejde v jeden moment max. 20 lidí, na hřiště se vejde přes 100 lidí, ale lidi to asi baví sledovat.

Beru to jako inspiraci sama pro sebe, že se to evidentně dá dělat líp a věnovat tomu ještě víc času a snažit se to dělat trochu zábavněji, aby to lidi bavilo. Vím, že to není jaderná fyzika, je to Instagram a nechci tady opět srovnávat jablka s rádoby hruškama, ale jenom jsem se ještě chtěla podělit o další aktuální postřehy.
 
Nicméně ještě si teď dělám další srovnání, které sice není nijak důležitý nebo závažný, jenom mě zaujalo. Ještě vzhledem k tomu, že si taky myslím, že potenciálních zájemců o golf by bylo dost. Podle zprávy Unie sportu je v počtu aktivních registrovaných sportovců golf na 5. místě (za fotbalem, hokejem, tenisem a florbalem) s počtem 61 000 (nevím, jak na to číslo přišli, ale budiž, dejme tomu). Bojové sporty jsou na 10. místě s počtem 26 000 sportovců. Čili golf má výraznou převahu.

A když se opět podívám na Instagram, tak tělocvičny bojových sportů, třeba MMA mají tisíce nebo desetitisíce sledujících, tedy výrazně víc, než mají golfová hřiště. Pyšely mají přes 2 000, my na Čerňáku 1 500, Panorama tisícovku a pak už to výrazně klesá. Přitom do takové tělocvičny MMA se vejde v jeden moment max. 20 lidí, na hřiště se vejde přes 100 lidí, ale lidi to asi baví sledovat.

Já bych ty sociální sítě nepřeceňoval a už vůbec bych nebral jako ukazatel množství fanoušků. Dnes už jsou sítě jako FCB nebo Instagram tak přehlceny množstvím SPAMu, že většina lidí jen slepě skroluje a řada přízpěvků se jim díky personifikaci obsahu ani nezobrazuje, byť jsou třeba fanoušky. Já sám jsem klasickým příkladem - jsem fanouškem prakticky všeho co má něco společného s golfem, ale rozhodně nejsem ani potenciálním zákazníkem nebo byť jen čtenářem těch příspěvků. Zároveň bych vypíchnul 2 věci:

1. Ještě v předchozí práci jsme potřebovali majítelům do Francie vykázat fungování na sociálních sítích. Udělal jsem tak 5 soutěží, kde jsme zadarmo dávali nějaký voňavky atd. Poměrně hodnotné věci a za 14 dní jsme nalákali přes 3 000 fanoušků. Vše totálně umělé.

2. Nejvyšší návštěvnost golfových hřišť spadá na muže ve věku 50 - 60 let. Něco mi říká, že ten moc aktivní na Instáči nebude:-).

Jasně, doba se mění a vyvíjí, ale mě furt dává daleko větší smysl soustředit se na své bezprostřední okolí (školy, důchoďáky, komunitní centra,...) než vysílat do světa zcela nezajímavé informace.

A jednoznačně souhlasím s tím, že obsah na sociálních sítích by měl být především zábavný, autentický. Nažehlené fotky a reklamní slogany možná vypadají dobře, ale mě přijde daleko lepší využít to k náhledu pod pokličku - zpocenej kuchař, zamaštěnej greenkeeper,...ale třeba se pletu:-).
 
Třeba Štefko Páleník - učitel matematiky na ZŠ :D ale zároveň výborný golfista, který obvzlášť letos ukázal, co v něm je.
Ano znám taky jednoho ” nadějného “ olympionika , než nastoupil do TV PRIMA , byl vojákem z povolání. HCP PRO. 10-boj
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Ders - software jednoduše DG TIP - reklamní předměty Hezká Hra Golf59 - Custom fitting & building Golf Resort Hořehledy GolfGear - víc než golfový eshop Česká Golfová Asociace Maršálů Obchůdek Vendula - originální barevné veselé obrázky od Venduly Hegerové Samolepky nejen na auto!
Back
Nahoru Bottom