Každá marketingová akce ( i zdarma ) cílí na nějak velikou skupinu. Cílem bývá z této skupiny získat, co nejvíce ohlasů/ zájemců a měla by mít i etické hledisko, kdy např. nejsou poškozeny zájmy jiných zákazníků Tato konkrétní akce cílí na obrovskou skupinu lidí. Takže má teoretický potenciál velkého ohlasu. Takže se musí počítat i s variantou ( a být za ní rád ), že zájem bude veliký.
Problémy vidím tyto tom, že :
1. jedinou skupinu, kterou si ze svého poděkování "odfiltroval" jsou vlastní ( pomáhající v krizi ) členové. Jasně, službu(y) mají již dispozici, ale pokud je odfiltrovaná jen a pouze skupina, která nemůže v budoucnu přinést zisk, protože je už podchycená, pak je již těžké uvěřit nějakému ušlechtilému záměru. V případě velkého zájmu budou členové poškozeni kromě toho, že platili, co jiný dostal zdarma, podle naprosto vágních pravidel, tak i tím, že se pro ně sníží počet tee timů .
2. je v rozporu s Tvými postoji jinde na fóru. A kromě toho, co již uvedl Jarek, např. kritizuješ akci TeeTimu těmito konkrétními slovy
Nabídnout voucheru na "dobu poté" vnímám jako závazný slib, který možná nebudu schopen splnit. A to vidím jako nefér mnohem víc.
Já s Tvým hodnocením akce TeeTimu souhlasím, ale ta akce Hořehled je v tomto ohledu ještě horší. Nabízíš tuto akci potencionálně obrovské skupině lidí. Pokud je myšlena nabídka upřímně a byl by o ní zájem, nikdy tento zájem neuspokojíš, takže i tato akce se dá hodnotit určitě jako závazný neférový slib, který možná nebudete schopni splnit... To, že o akci bude zájem minimální ( jak sám predikuješ ) je sice asi pravděpodobné, nicméně je koncipována jako akce zamířenou na velice širokou skupinu lidí, takže se musí počítat i s velkým ohlasem a zájmem. Přece nekoncipuješ akci jako plánovaný propadák...
3. To, že je nabídka tzv. zdarma je podružné. Měl jsem zdarma na měsíc HBO+ a nikdo se přitom netvářil, že to mám jako nějaké poděkování. Bylo to obyčejné férové lákání nového zákazníka. Asi to funguje, HBO+ jsem si nechal. Vaší akci vidím jako něco velice obdobného.