Podle mě je to obtížné.
Český golfový rybníček je malý, a každý platící zákazník se počítá. Pokud někoho dáš na černou listinu, která se promítá jen u tebe - ve výsledku pravděpodobně na tom budeš byt jen ty, resp. tvůj resort. Takový člověk má v sobě pocit, že se nedopustil ničeho zlého - a už k tobě nejspíš nepřijde. Bude jezdit pak utrácet peníze na jiná hřiště v okolí, kam třeba přetáhne i někoho dalšího. Nemluvě o pověsti, kterou o tobě bude šířit - málokdy bude začínat informaci stylem: Šel jsem hrát na černo, poslal mě do pr... a vyvěsil na nástěnku. Ale to hřiště za to stojí, určitě tam jeď. Ono ve výsledku, kdyby byl provozovatel takového resortu důsledný, tak by mu pak mohlo být takto odejita velká spousta lidí (mnoho lidí poruší něco, co nepovažují z jakýchkoli důvodů za podstatné). A to už pak může být znát na příjmech, ze kterých se platí náklady na personál, provoz atp. Přitáhne tato důslednost nové hráče? Nevím, řekl bych, že spíš ne.
Na druhou stranu, občasný exemplarní případ dostatečně medializovaný může být i výchovný vůči ostatním, kteří tím mají šanci si uvědomit, že tohle je špatně. A nepředpokládat, že to každému dojde, proč je to špatně a ve všech souvislostech. Nedojde a nedochází a nebo je jim to jedno.