Poslední
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Jaký koupit golfový vozík?

Tohle je za mě celkem povedený design. Skládá se velmi rychle.
0dad7e1c68f391a8e2381ce1114dfae0.jpg
663e87ea3d646d0bb777328c4d31d521.jpg
 
Přidávám se do skupiny lidí, kterým se jucad nelíbí. Pro mě je to až hnusný....cenu nemá smysl komentovat. Rozkládat to na trubky je šílenost. Strávit půl hodiny na parkovišti a nimrat se s vozíkem.
Mě by se líbil vozik, který je trikolovy, složí se jednoduchým pohybem do minimální velikosti. Hele něco jako ty stany, co je hodíte a ony se rozloží. :D:D:D Hodím vozejk na zem a fik, je rozloženej. :cool::D:D přijde mi, že placka jako výsledný tvar po složení by byla nejskladnější :).
Každý vozík jde rozložit, když to hodíš na zem, jen najít tu správnou sílu :-)
 
Tohle je za mě celkem povedený design. Skládá se velmi rychle.
0dad7e1c68f391a8e2381ce1114dfae0.jpg
663e87ea3d646d0bb777328c4d31d521.jpg
Ještě prosím fotku rozloženého... Děkuji
 
Otazka: v čom vidíte funkciu predného kolieska, pokial sa nebvíme o vozíku s ovladaným kolieskom?
Čím víc koleček tím víc Adidas?
 
Jo, obtezuje me cokoli skladat, jak padlo vyse, at elektrina, nebo manual, hlavne co nejmene pokud mozno skladani, rozebirani atp. Ja kdyz se vejdu, a jedu sam, to to sve zarizeni vozim vcelku

img_20170328_070418-jpg.834


Proste jsem linej.
 
Otazka: v čom vidíte funkciu predného kolieska, pokial sa nebvíme o vozíku s ovladaným kolieskom?
No, podle mě je tam proto, abych neryl tou konstrukcí v zemi:D Pokud to nemá přední kolečko, je to dvoukolák, a tam ani třetí kolečko nečekám:)
 
No, podle mě je tam proto, abych neryl tou konstrukcí v zemi:D Pokud to nemá přední kolečko, je to dvoukolák, a tam ani třetí kolečko nečekám:)

Nepochopili ste ma, nevadi. Poslem vecer obr. ako som to myslel
 
Upraveno:
Ja osobne vozik rozkladam komplet. Tzn. i u motocaddy oddelavam kolecka, aby to mene zabiralo mista v kufru (mam 500 litru).

Jucad rozkladani je naprosta pecka. Trva to chvilinku a diky tomu, ze to jsou male dily se to vejde opravdu vsude. Tedy i do motokary @doktordee :) Pro @JardaK : kdo nechce, ten ho rozdelavat nemusi. Staci oddelat horni cast a jsi na tom vice mene stejne jako u motocaddy rady S. Tzn. mas pouze dva dily, ktere do sebe zacvaknes za 1 vterinu.

Ja osobne si myslim, ze "dokonala" mechanicka kopie manualniho jucadu by mela uspech. A jeste pridavam, ze JuCad ma par nedostatku u prislusnestvi (ktere je neuveritelne drahe). Kdo by dokazal toto vyresit ma moznost i slusne vydelat, neb majitele jucadu resi spoustu veci... napriklad nejsou spokojeni s origo destniky.
V tomto muzu poskytnout na prostudovani meho starickeho Jucada. :)
Genius toho retro designu je, ze to neobsahuje defakto zadne svary. Konstrukce je tedy velmi pevna.

Ad rekuperace: docela by me zajimalo, kolik realne by se tim dalo usetrit baterky na beznem hristi. Pritom z hlediska komplikovanosti to nemusi byt uplne trivialni zalezitost.
Spise by bylo dobre, aby se u konstrukce pouzila standardizovana baterie, aby si clovek mohl koupit vice kusu. Btw. jucad, kdyz vam dojde baterka, se promeni v naprosto bezny mechanicky vozik... protoze to zkratka vazi i s baterii stejne/mene jako clickgear.
 
Toto muze pomoci si udelat predstavu. Jde o katalog nahradnich dilu motocaddy (Motory, ridici jednotky, prevodovky...)
http://www.motocaddy.com/uk/spares

A jeste asi muze byt zajimave toto: Jde o motor, ktery uziva Jucad. Podotykam, ze jsou uzity 2ks. Jde o Maxon motor, typ RE35. 90W DC motorek s cenovkou 270 Euro / kus.
https://www.maxonmotor.com/maxon/view/product/273752

To jen pro vsechny, kteri se domnivaji ze lze udelat Jucad za 10 000 Kc. Nelze... neb jen motory, prevodovka, kontrolni jednotka a baterka stoji nasobne vice. A to je i duvod, proc Davis & co maji spodni trubku vyrazne tlustsi... uzivaji levnejsi a tezsi motory.
 
Upraveno:
@jan nemáš pár fotek, jak to nemá žádné svary?
Ty náhradní díly motocaddy celkem pohoda ceny, vzhledem k tomu, že to je prodej a kusovka, v nákupu to bude jinak:-)
Motor v Jucad- ta cena je úplně jinde, než za to platí Jucad :-)
Rekuperace by mě taky zajímala, jsem fanoušek technologií a když mám motor (který může fungovat i jako generátor - otázka zda tyto běžně používané toto umí), přijde mi to jako dobrý nápad.
To rozdelavani jsem sledoval na parkovišti, nevím, jestli to byl Jucad nebo nějaká kopie, ale mě to prostě nebere.
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan
@jan nemáš pár fotek, jak to nemá žádné svary?
Ty náhradní díly motocaddy celkem pohoda ceny, vzhledem k tomu, že to je prodej a kusovka, v nákupu to bude jinak:)
Motor v Jucad- ta cena je úplně jinde, než za to platí Jucad :)
Rekuperace by mě taky zajímala, jsem fanoušek technologií a když mám motor (který může fungovat i jako generátor - otázka zda tyto běžně používané toto umí), přijde mi to jako dobrý nápad.
To rozdelavani jsem sledoval na parkovišti, nevím, jestli to byl Jucad nebo nějaká kopie, ale mě to prostě nebere.
Samo, ze to nakupuji za jine ceny. Ale i tak jsou to drahe komponenty. V porovnani s motocaddy to je skoro 10x tolik. A tak je to s kazdym dilem co v tom je. Kuprikladu slusna "veda" jsou i tlacitka... u kopii reznou, prestavaji fungovat atp.
Btw na te strance je i velkoobchodni cenik. Jucad zase nedela 1E6 kusu.

Obrazek treba zde: http://www.ski-golf.cz/files/products_fotogaleries/product_photo_big/j/jucad-titan-travel-pack.jpg

V podstate jediny namahany svar je prichyceni predniho kola. To je imho i duvod, proc jsou ty trubku ohnute v takovem polomeru.
 
@jan Tlačítka jaká? Ty co se to tim ovládá nebo rozkládá?
Ovládací (spínače) není problém koupit v jakékoliv požadované kvalitě a nestojí to zas tak moc.
Ty jakoby "čepy", které to předpokládám drží pohromadě je snadné vyrobit z kvalitního materiálu, který rez nezná :-) A to je poměrně levné.
Chápu, že je Jucad poskládaný z kvalitních komponent, nicméně ta cena je prostě čtyřnásobná, než bych při zachování rozumného zisku čekal. Pro někoho je to přínos, známka společenského postavení, pro mě ne.
I kdyby to stálo méně, stejně bych si vozík této konstrukce nekoupil. Alespoň teď, s tím, co od vozíku očekávám. Může se stát, že po pár letech s např. Motocaddy změním názor co mi vyhovuje. To nemůžu vědět..
 
@jan Tlačítka jaká? Ty co se to tim ovládá nebo rozkládá?
Ovládací (spínače) není problém koupit v jakékoliv požadované kvalitě a nestojí to zas tak moc.
Ty jakoby "čepy", které to předpokládám drží pohromadě je snadné vyrobit z kvalitního materiálu, který rez nezná :) A to je poměrně levné.
Chápu, že je Jucad poskládaný z kvalitních komponent, nicméně ta cena je prostě čtyřnásobná, než bych při zachování rozumného zisku čekal. Pro někoho je to přínos, známka společenského postavení, pro mě ne.
I kdyby to stálo méně, stejně bych si vozík této konstrukce nekoupil. Alespoň teď, s tím, co od vozíku očekávám. Může se stát, že po pár letech s např. Motocaddy změním názor co mi vyhovuje. To nemůžu vědět..
Elektricka tlacitka. Tuto info mam ze servisu, osobne moc netusim. Problemy maji ostatni i v konektoru baterie.

Ta tva ekonomicka rozvaha mi nevychazi. Stoji to od 3000 Euro. Cca 30% je maloobchodni provize.
Jak by to mohlo stat stejne jako motocaddy, kdyz kazda soucastka je nasobne drazsi a jeste to montuji v nemecku? Koukal ses na ceny prevodovky a ridici jednotky k tem motorum?

Nerikam, ze to neni drahe. Je a brutalne. Ale zrovna u jucadu je za tou cenou i kvalita a 5 let zaruka. Dle meho je to premium produkt v tom dobrem slova smyslu neb je nejlehci, nejmensi a defakto i nejmensi slozeny s nejvetsi vydrzi. Navic skvely napad. Tzn. za me respekt.
 
Upraveno:
Elektricka tlacitka. Tuto info mam ze servisu, osobne moc netusim.

Ta tva ekonomicka rozvaha mi nevychazi. Stoji to od 3000 Euro. Cca 30% je maloobchodni provize.
Jak by to mohlo stat stejne jako motocaddy, kdyz kazda soucastka je nasobne drazsi a jeste to montuji v nemecku? Koukal ses na ceny prevodovky a ridici jednotky k tem motorum?

Nerikam, ze to neni drahe. Ale zrovna u jucadu je za tou cenou i kvalita a 5 let zaruka. Dle meho je to premium produkt v tom dobrem slova smyslu neb je nejlehci, nejmensi a defakto i nejmensi s nejvetsi vydrzi. Navic skvely napad. Tzn. za me respekt.
To víš že nekoukal, tak do detailu nemám potřebu řešit produkt, který není pro mě.
Neber to jako ekonomickou rozvahu, to fakt nemá cenu řešit bez znalostí nákupních cen, za které Jucad bere komponenty.
Navíc od kdy se prodejní cena stanovuje podle výrobní nebo podle ceny komponent?
Prostě ti tím chci vysvětlit, že tato konstrukce není pro mě, ať je jak chce kvalitní, ať na ní Jucad vydělá podle tebe 30%, podle mě 150% (jen příklad).
Může to být z jakkoliv kvalitních komponent.
Může si to na prémii hrát nebo jí skutečně být, to mě prostě nebere, zrovna jako mercedes nebo rols.
Já očekávám něco jiného s funkcemi a vlastnostmi, které považuji za důležité, za přijatelnou cenu. To není cena, kterou si mohu dovolit zaplatit, ale cena, která mi přijde úměrná tomu, že jde jen o golfový vozík.
Pěkně jsme to tu vlákno zahnojili, nenecháme si to spíš někdy na pivo?
 
To víš že nekoukal, tak do detailu nemám potřebu řešit produkt, který není pro mě.
Neber to jako ekonomickou rozvahu, to fakt nemá cenu řešit bez znalostí nákupních cen, za které Jucad bere komponenty.
Navíc od kdy se prodejní cena stanovuje podle výrobní nebo podle ceny komponent?
Prostě ti tím chci vysvětlit, že tato konstrukce není pro mě, ať je jak chce kvalitní, ať na ní Jucad vydělá podle tebe 30%, podle mě 150% (jen příklad).
Může to být z jakkoliv kvalitních komponent.
Může si to na prémii hrát nebo jí skutečně být, to mě prostě nebere, zrovna jako mercedes nebo rols.
Já očekávám něco jiného s funkcemi a vlastnostmi, které považuji za důležité, za přijatelnou cenu. To není cena, kterou si mohu dovolit zaplatit, ale cena, která mi přijde úměrná tomu, že jde jen o golfový vozík.
Pěkně jsme to tu vlákno zahnojili, nenecháme si to spíš někdy na pivo?
Asi jo :D
 
Dnes som sa bavil s kolegom,elektrotechnikom.
Po rozhovore s ním, som si istý,že najdrahšie,je práve elektronika.Len okolo baterky je elektra za par tisíc, vrátane samotnej batérie. K tomu je potreba pripočítať vecičky okolo dojazdu,navigácie ak má,zrýchľovania spomaľovania vozíku,jazda do a z kopca...atď.inak to držanie rýchlosti v terene dava dost zabrat baterke a spätné nabíjanie je neefektivne.do kopca vyberete z batetky viac ako jej dáte z kopca.predražuje to výsledný produkt.
Na prvom návrhu sa už pracuje
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan
Dnes som sa bavil s kolegom,elektrotechnikom.
Po rozhovore s ním, som si istý,že najdrahšie,je práve elektronika.Len okolo baterky je elektra za par tisíc, vrátane samotnej batérie. K tomu je potreba pripočítať vecičky okolo dojazdu,navigácie ak má,zrýchľovania spomaľovania vozíku,jazda do a z kopca...atď.inak to držanie rýchlosti v terene dava dost zabrat baterke a spätné nabíjanie je neefektivne.do kopca vyberete z batetky viac ako jej dáte z kopca.predražuje to výsledný produkt.
Na prvom návrhu sa už pracuje
No s tím, že to do kopce vybiješ víc než z kopce nabiješ se počítat musí, teď jde o kolik. Jestli to na baterce o kapacitě 18j přidá 100m, je to kravina, jestli 2j na kopcovitém hřišti, může to být zajímavé myslím.
Samozřejmě, že baterie něco stojí, ale to ostatní záleží jestli si navrhneš a necháš vyrobit sám (ta výroba tišťáku a součástky moc nestojí, návrh by taky nemusel), když to poskládáš z hotových komponent, může to být drahé.
Jsem zvědav, co vám vyjde z toho...
 
No s tím, že to do kopce vybiješ víc než z kopce nabiješ se počítat musí, teď jde o kolik. Jestli to na baterce o kapacitě 18j přidá 100m, je to kravina, jestli 2j na kopcovitém hřišti, může to být zajímavé myslím.
Samozřejmě, že baterie něco stojí, ale to ostatní záleží jestli si navrhneš a necháš vyrobit sám (ta výroba tišťáku a součástky moc nestojí, návrh by taky nemusel), když to poskládáš z hotových komponent, může to být drahé.
Jsem zvědav, co vám vyjde z toho...
Uvazuji nahlas: jsou ony 2j zajimave? Podle me moc ne, zajimave me 9+. A 9j rekuperaci asi neudelame. Nehlede na to, ze clovek chce mit jistotu, ze tam tu energii ma (proto je 18j baterka psana jako 27 ... je to 18 jamek kdekoliv, 27 na rovince). Tzn. asi zbytecna komplikace (cena, vaha, vyvoj...). Pro neelektrikare: tahat cele hriste motocaddy vozik s prazdnou baterkou je fakt opruz, neb to vazi mnohem vice nez bezny vozik. Takze predstava, ze 9j jedu na elektriku a dalsich 9j bez pro me znamena, ze si vezmu radsi manulani vozik.

Naopak mnohem zajimavejsi je nejake rychlonabijeni a dve baterie. Neco jako boster pack. Tzn. ne mit neustale velkou baterku na 45 jamek, ale mit 18/27 a v pripade potreby prihodim dalsi, kterou treba zapojim jinym kabelem do bagu (vychazim z toho, ze soucastky budou mene uzasne nez ma jucad a tedy i baterky budou mit vetsi rozmery ala motocaddy treba). Toto by i resilo cenu pro lidi co chteji vozik na beznou 18tku a ostatni, co chteji prezit cely vikend. Ad absurdum by mohlo jit zapojit i 3+ pro @JanKostalCZE , az bude chtit dat rekord 100 jamek za den na nejakem hristi. :)

Crazy idea by mohla byt i solar panel, ktery by dobijel baterku a vrtule pro pripad, ze hrajete ve skotsku. Ale to je asi mimo, neb ta baterka ma vazne velikou kapacitu.

Jinak zajimava konstrukce nonJucad typu je dle meho toto: https://www.flat-cat.de/de/ ... a zde mi prijde cena 2K Euro vysoka.
 
Upraveno:
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Ders - software jednoduše DG TIP - reklamní předměty Hezká Hra Golf59 - Custom fitting & building Golf Resort Hořehledy GolfGear - víc než golfový eshop Česká Golfová Asociace Maršálů Obchůdek Vendula - originální barevné veselé obrázky od Venduly Hegerové Samolepky nejen na auto!
Back
Nahoru Bottom