Poslední
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Rezervace hry v ČR - Teetime, Týčko...

Asi nikdo tady neví, jestli je to auto skutečně majitele/lky společnosti TeeTime nebo někoho jiného z této společnosti. Nebo taky úplně někoho jiného, kdo má rád slovní spojení Teetime a peníze na to, dát si to na značku.
Dával jsem to sem ze zajímavosti, když jsem na to narazil cestou.
A nebo někdo, kdo má rád čaj, ale neví, jak se to správně píše:)
 
A nebo někdo, kdo má rád čaj, ale neví, jak se to správně píše:)
Když jsem to slyšel poprvé jako golfista-elév, tak jsem se divil, proč si mám rezervovat čas na čaj 🤭
 
Nejsi jediný kdo s tím měl problémy :)
Screenshot_20220125-201907_Samsung Internet.webp
 
Admin note: :) Vraťme se v následujících příspěvcích už zpět k tématu. A to konkrétně diskusi a informacím a Teetime a jeho aktuální aktualizaci / sjednocení licenčních podmínek pro hřiště a z toho vyplývajících důsledků.
 
Přátelé, jen pár drobných postřehů a zcela osobních názorů. Chápu, když to má někdo jiný úplně jinak, ale za mne TT určitě ano.

- TT používám vždy a všude, kde to jde, včetně samoodbavení. Nemuset vůbec komunikovat s recepcí považuji za velkou výhodu, volat tam kvůli hracímu času a chodit se tam odbavit je opruz i mimo C-19 éru.

- Když srovnám použití TT s rezervací na stránkách klubu, napadly mne třeba Hodkovičky, tak je to nesrovnatelný komfort ve prospěch TT. Ve výsledku, když zručný jedu směr Praha a mám pár hodin navíc, tak hledám volné fee vždy napřed v TT.

- Ročně odehraju desítky her v zahraničí, zejména v Portugalsku, Španělsku a USA.
USA jsou v pohodě, GolfNow nebo TeeOff fungují bez problémů, ale domlouvat fíčka třeba v Portugalsku je fakt tragédie. Pokud nechcete platit plné sazby, tak to znamená mail nebo telefonát agentovi, ten kontaktuje hřiště, to určí čas, agent mi ho přepošle, když se mi líbí, tak odsouhlasím, zaplatím, dostanu voucher, prostě hrůza na půl dne.

Suma sumárum, online systémy a používání jednoduchých aplikací v telefonu chápu jako vítězný trend, se kterým nemá cenu bojovat. Hospody, které ještě neberou karty taky nemají šanci na vyšší obrat oproti těm, které karty berou. A jak jich je stále víc, tak je to stojí stále míň. Takže doufám, že s aplikacemi typu TT a hřišti to bude nakonec podobné.
 
Přátelé, jen pár drobných postřehů a zcela osobních názorů. Chápu, když to má někdo jiný úplně jinak, ale za mne TT určitě ano.

- TT používám vždy a všude, kde to jde, včetně samoodbavení. Nemuset vůbec komunikovat s recepcí považuji za velkou výhodu, volat tam kvůli hracímu času a chodit se tam odbavit je opruz i mimo C-19 éru.

- Když srovnám použití TT s rezervací na stránkách klubu, napadly mne třeba Hodkovičky, tak je to nesrovnatelný komfort ve prospěch TT. Ve výsledku, když zručný jedu směr Praha a mám pár hodin navíc, tak hledám volné fee vždy napřed v TT.

- Ročně odehraju desítky her v zahraničí, zejména v Portugalsku, Španělsku a USA.
USA jsou v pohodě, GolfNow nebo TeeOff fungují bez problémů, ale domlouvat fíčka třeba v Portugalsku je fakt tragédie. Pokud nechcete platit plné sazby, tak to znamená mail nebo telefonát agentovi, ten kontaktuje hřiště, to určí čas, agent mi ho přepošle, když se mi líbí, tak odsouhlasím, zaplatím, dostanu voucher, prostě hrůza na půl dne.

Suma sumárum, online systémy a používání jednoduchých aplikací v telefonu chápu jako vítězný trend, se kterým nemá cenu bojovat. Hospody, které ještě neberou karty taky nemají šanci na vyšší obrat oproti těm, které karty berou. A jak jich je stále víc, tak je to stojí stále míň. Takže doufám, že s aplikacemi typu TT a hřišti to bude nakonec podobné.
Naprosto souhlasim a jen doplnim "golfNow" rozhodně neni tak pohodlné jako TT dle ke zkušenosti z UK. Fakt TT je super.

Jen se zeptam jak se da v Portugalsku sehnat levnější fee? Portály co jsem našel prodávaji pouze za plne ceny.
 
Tak to jde rychle - konkurence uz chce svuj produkt predstavit za tyden a spustit pocatkem letosni sezony…
A můžeme vědět jméno konkurence a nebo je to pod tajemstvím?
 
Suma sumárum, online systémy a používání jednoduchých aplikací v telefonu chápu jako vítězný trend, se kterým nemá cenu bojovat. Hospody, které ještě neberou karty taky nemají šanci na vyšší obrat oproti těm, které karty berou. A jak jich je stále víc, tak je to stojí stále míň. Takže doufám, že s aplikacemi typu TT a hřišti to bude nakonec podobné.

Jen ten příměr by byl spravedlivější, kdyby typ karty platební byl jenom jeden a ne více (více společností). Asi přínos aplikace Teetime pro českého golfistu jak individualitu s ohledem na pohodlí můžeme podepsat všichni nebo většina (i přes občasné nepohodlí nebo možná nepřehlednost na některých platformách). Ale pokud bych vzal (a nevím to, je to jen čistá fabulace), že třeba by si TT bral z každého fee zarezervovaného přes něj 10%, nebo i víc (třeba i v součtu s licencí) a tak, tak je to výrazně víc, než 3% za platbu kartou (nebo je to už méně/jinak) a ve výsledku tu chybějící konkurenci se stejnou službou zaplatí koncák, tedy já, protože není stejně dobrá alternativa.
 
Jen ten příměr by byl spravedlivější, kdyby typ karty platební byl jenom jeden a ne více (více společností). Asi přínos aplikace Teetime pro českého golfistu jak individualitu s ohledem na pohodlí můžeme podepsat všichni nebo většina (i přes občasné nepohodlí nebo možná nepřehlednost na některých platformách). Ale pokud bych vzal (a nevím to, je to jen čistá fabulace), že třeba by si TT bral z každého fee zarezervovaného přes něj 10%, nebo i víc (třeba i v součtu s licencí) a tak, tak je to výrazně víc, než 3% za platbu kartou (nebo je to už méně/jinak) a ve výsledku tu chybějící konkurenci se stejnou službou zaplatí koncák, tedy já, protože není stejně dobrá alternativa.
S souhlasím jen mám obavy aby to nedopadlo tak příměr : že v obchodě budou muset mít tři terminály jelikož každý zprostředkovatel bude mít jinou platformu. Dle mne je ideální varianta aby rezervační systém (databáze) byl pro všechny jen jeden a nebo aby spolu vzájemně komunikovali tak aby hřiště a hráč nemusel mít vícero sw pro rezervace a tom v tomto prostředí by pak mezi sebou soupeřili zprostředkovatele rezervací viz konkurenční boj (Visa vs mastercard)
 
Problém vidím v tom, když vzniknou dvě a více platforem, pak hřiště pokud bude chtít umožnit obojí, pak asi musí mít nějakou nadstavbu pro rezervace, kde se ty platformy spojí.
Asi nejde úplně srovnávat s karetním systémem, aplikace umožňuje i více než jen platbu - rezervace a to je si myslím, velká věc v chodu hřiště.
 
S souhlasím jen mám obavy aby to nedopadlo tak příměr : že v obchodě budou muset mít tři terminály jelikož každý zprostředkovatel bude mít jinou platformu. Dle mne je ideální varianta aby rezervační systém (databáze) byl pro všechny jen jeden a nebo aby spolu vzájemně komunikovali tak aby hřiště a hráč nemusel mít vícero sw pro rezervace a tom v tomto prostředí by pak mezi sebou soupeřili zprostředkovatele rezervací viz konkurenční boj (Visa vs mastercard)

...mno a pokud by tento "rezervacni" standard třeba poskytovala pro kluby čgf jakou součást svých služeb jakožto zastřešující organizace, a poskytovala k němu přehledné api ostatním již komerčním subjektům... tak at si kolem toho udělají vizuální nastavbu jakou chtějí a je to jejich boj o spokojeného zákazníka a uživatele. A klubu/hřišti to ve výsledku bude jedno, přes koho se kdo zarezervuje, pokud by se to sešlo v jednom autoritativním místě, ze kterého by hřiště při napojení na velkého bratra čerpalo. ;)

No, asi to tak jednoduché nebude. :-)
 
...mno a pokud by tento "rezervacni" standard třeba poskytovala pro kluby čgf jakou součást svých služeb jakožto zastřešující organizace, a poskytovala k němu přehledné api ostatním již komerčním subjektům... tak at si kolem toho udělají vizuální nastavbu jakou chtějí a je to jejich boj o spokojeného zákazníka a uživatele. A klubu/hřišti to ve výsledku bude jedno, přes koho se kdo zarezervuje, pokud by se to sešlo v jednom autoritativním místě, ze kterého by hřiště při napojení na velkého bratra čerpalo. ;)

No, asi to tak jednoduché nebude. :)
Jak já to vidím, problém je právě v tom, že tím “rezervačním standardem” je vlastně Teetime. Tím, jak se šikovně přisál k čgf, se dostal do značně výhodné pozice oproti jakékoliv konkurenci. To je to co mě osobně vadí a jen jsem čekal, kdy toho začnou pořádně využívat. Kdyby to nedělali, byli by padlí na hlavu..
 
...mno a pokud by tento "rezervacni" standard třeba poskytovala pro kluby čgf jakou součást svých služeb jakožto zastřešující organizace, a poskytovala k němu přehledné api ostatním již komerčním subjektům... tak at si kolem toho udělají vizuální nastavbu jakou chtějí a je to jejich boj o spokojeného zákazníka a uživatele. A klubu/hřišti to ve výsledku bude jedno, přes koho se kdo zarezervuje, pokud by se to sešlo v jednom autoritativním místě, ze kterého by hřiště při napojení na velkého bratra čerpalo. ;)

No, asi to tak jednoduché nebude. :)
Tam je zásadní problém že si myslím že to není funkce ČGF, admistrovat sw komerčním subjektů které ani nejsou členy ČGF.
 
Tam je zásadní problém že si myslím že to není funkce ČGF, admistrovat sw komerčním subjektů které ani nejsou členy ČGF.

To je nejspíš pravda, proto jsem cíleně psal klubům, nikoli hřištím. Kluby už členy čgf jsou - a pak je to věc stanov a toho, co kluby chtějí. Ale rozumím, kam míříš, ona sama problematika kluby vs hřiště a k nim přidružené asociace hřišť a různě vzájemné vztahy a zájmy (leckdy i konkurenční) jsou nebo mohou být nejenom v tomto případě překážkou k centralizaci. Ale nic z toho koncáka myslím moc nezajímá... jsem přesvědčen, že většina golfistů pořádné ani nevnímá rozdíl mezi hřištěm a klubem a kdo s kým peče proti komu a jak na kterém konkrétním hřišti to mají rozdělené a proč. :)
 
Upraveno:
To je nejspíš pravda, proto jsem cíleně psal klubům, nikoli hřištím. Kluby už členy čgf jsou - a pak je to věc stanov a toho, co kluby chtějí. Ale rozumím, kam míříš, ona sama problematika kluby vs hřiště a k nim přidružené asociace hřišť a různě vzájemné vztahy jsou jistě funkční přihláškou. Ale nic z toho toho koncáka moc nezajímá... jsem přesvědčen, že většina golfistů pořádné ani nevnímá rozdíl mezi hřištěm a klubem a kdo s kým peče proti komu a jak na kterém konkrétním hřišti to mají rozdělené a proč. :)
Přesně ve zkratce : kluby jsou spolky (úkol generovat golfisty) a hřiště firmy (generovat zisk) , je to stejně jako třeba ve fotbale či hokeji a jejich vztah s vlastníky stadionů. Je otázka zda tu nechybí obecní hřiště ? Ale zpět nejsem IT specialista ale myslím že bude stačit když různé systémy budou kompatibilní např. SAP taky umí oboustranně komunikovat i s jinými systémy (ale stojí to randal) a v nejhorším i přes SQL query, cesta asi je jenže chce spolupráci z obou stran a něco to stojí. Já se spíš bojím že každé hřiště budu rezervovat z jiné apky možná by byl i fajn příchod "golfnow" i středoevropský trh.
 
No jsem na to zvědavý, letošní rok bude v tomto směru asi poměrně výživný. A to jak pro hřiště, tak pro samotné golfisty. Mne to nijak extra nepálí, nemyslím si, že zveřejnění mého hřiště v jednom nebo druhém (třetím, čtvrtém,...) prodejním kanále nějak dramaticky ovlivní návštěvnost mého hřiště a s tím spojenou viditelnost mezi golfisty. Ale bude zajímavé sledovat, jak se k tomu postaví pražská a středočeská hřiště, pro která je dle mého názoru fee život hlavním zdrojem příjmů...
 
Tam je zásadní problém že si myslím že to není funkce ČGF, admistrovat sw komerčním subjektů které ani nejsou členy ČGF.
ČGF bude v jednom směru narážet na problematiku vztahů klub vs hřiště uplně stejně, jako na straně druhé asociace majitelů. Obě jsou to servisní organizace, které mají spoustu společných třecích ploch. A budou-li se obě tvářit, že je to práce té druhé, tak jsme na tom biti zase všichni. Ano, dokážu si představit, že ČGF bude argumentovat tím, že to přece není smyslem její práce. Ale stejně tak si dokážu představit, že se k tomu odhodlají a stejně jako v právní či dotační politice, poskytnou svým členům základní pomoc. Třeba už jen tím, že umožní třetím stranám přístup k datům a tak "zlevní" celý proces pro toho, kdo ho má zaplatit.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Ders - software jednoduše DG TIP - reklamní předměty Hezká Hra Golf59 - Custom fitting & building Golf Resort Hořehledy GolfGear - víc než golfový eshop Česká Golfová Asociace Maršálů Obchůdek Vendula - originální barevné veselé obrázky od Venduly Hegerové Samolepky nejen na auto!
Back
Nahoru Bottom