Poslední
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Rezervace hry v ČR - Teetime, Týčko...

ČGF bude v jednom směru narážet na problematiku vztahů klub vs hřiště uplně stejně, jako na straně druhé asociace majitelů. Obě jsou to servisní organizace, které mají spoustu společných třecích ploch. A budou-li se obě tvářit, že je to práce té druhé, tak jsme na tom biti zase všichni. Ano, dokážu si představit, že ČGF bude argumentovat tím, že to přece není smyslem její práce. Ale stejně tak si dokážu představit, že se k tomu odhodlají a stejně jako v právní či dotační politice, poskytnou svým členům základní pomoc. Třeba už jen tím, že umožní třetím stranám přístup k datům a tak "zlevní" celý proces pro toho, kdo ho má zaplatit.
Nevím jak je to teď, ale nemá čgf v náplni práce provoz federačního serveru? A nestojí náhodou delegování tohoto za počátkem problému, že Teetime má obrovskou konkurenční výhodu?
 
Nevím jak je to teď, ale nemá čgf v náplni práce provoz federačního serveru? A nestojí náhodou delegování tohoto za počátkem problému, že Teetime má obrovskou konkurenční výhodu?
Nejsem si uplne jisty. To ze je u toho TT od zacatku jeste neznamena, ze je to vyhoda. Naopak dokazat se odprostit od historickych vazeb a postupu je casto tim, co napady a rozvoj posune dopredu.
 
…[UWSL]Jen se zeptam jak se da v Portugalsku sehnat levnější fee? Portály co jsem našel prodávaji pouze za plne ceny[/UWSL]
Např. (nejen) Teetimes.pt prodává výhodněji balíčky (třeba teď Salgados/Alamos/Morgado stojí 1fee 51€, 2fee 86€, 3fee 118€, 5fee 177€), nebo se dá koupit leccos přímo na hřišti (třeba Salgados teď nabízí celý únor za 500€, Santo Antonio 20 her za 650€). Plus řada hřišť se dá odehrát 1x za půlku s Golfhäftet kartou.
 
Vrtá mi v tomto v hlavě už nějaký ten den: je v pohledu z poplatku Teetime a celkově nákladů výhodnější, abych si fee blokoval přes recepci i s mírným nepohodlím pro sebe a vidinou, že "víc" zůstane hřišti, nebo naopak jsou to pro něj náklady na víc?

Pravděpodobně to bude kus od kusu, resp. hřiště od hřiště?
 
Vrtá mi v tomto v hlavě už nějaký ten den: je v pohledu z poplatku Teetime a celkově nákladů výhodnější, abych si fee blokoval přes recepci i s mírným nepohodlím pro sebe a vidinou, že "víc" zůstane hřišti, nebo naopak jsou to pro něj náklady na víc?

Pravděpodobně to bude kus od kusu, resp. hřiště od hřiště?
Taky jsem si tuto otázku pokládal ale od doby co mám Premium (ČSOB) slevy tak tato otázka padá.
 
Vrtá mi v tomto v hlavě už nějaký ten den: je v pohledu z poplatku Teetime a celkově nákladů výhodnější, abych si fee blokoval přes recepci i s mírným nepohodlím pro sebe a vidinou, že "víc" zůstane hřišti, nebo naopak jsou to pro něj náklady na víc?

Pravděpodobně to bude kus od kusu, resp. hřiště od hřiště?
A pak jde proti tomu i casto sleva pri platbe hned, pres TT. Ale taky od te doby, co se o tom tady diskutuje, premyslim.
Ale mam taky CSOB premium, takze platit musim hned :)
 
Vrtá mi v tomto v hlavě už nějaký ten den: je v pohledu z poplatku Teetime a celkově nákladů výhodnější, abych si fee blokoval přes recepci i s mírným nepohodlím pro sebe a vidinou, že "víc" zůstane hřišti, nebo naopak jsou to pro něj náklady na víc?

Pravděpodobně to bude kus od kusu, resp. hřiště od hřiště?
Pokud bychom měli dodržovat nějakou logiku férovosti, tak každý kdo přispěje k nějakému obchodu, by za to měl něco získat. My odměňujeme stávající členy, pokud přivedou do klubu někoho nového. Bookingu platím provizi za to, že mne dokázal promovat tak, aby si mne nový zákazník našel. TeeTime nabízí mé hrací časy a pokud si je díky tomu někdo zakoupil, nechť tu provizi dostane také. Pokud jsem si nová bezdrátová sluchátka od Alzy koupil díky reklamě na 19. jamce a prolinku, nechť je za to jamka odměněna.

Blbé na tom je, že se obtížně zjišťuje to, zda se skutečně zprostředkovatel nějak podílel na zisku toho nového zákazníka. Mnohokrát se mi stalo, že klient mi volal o rezervaci na hotel a já mu ji potvrdil s tím, ať rezervaci pošle mailem. No a on klikl na první odkaz ve vyhledávači na profil na Bookingu a udělal to přes ně. Stejně tak se mi stalo, ještě v době kdy TT volně prodával darovaná fee, že aniž bych o tom věděl, nabízeli na svém webu fee levněji než já na recepci - a zákazník přímo od pultu na recepci toto fee koupil levněji přes ně, než přímo ode mě.

Definovat tu hranici je dle mého nemožné a každý obchodník si musí sám rozmyslet, zda je samostatně dostatečně silný, aby to utlačil sám a nebo se spojí s dalšími s rizikem toho, že část příjmu padne jako oběť této spolupráci...

Já po proniknutí do této problematiky řeším většinu rezervací tak, že kontaktuji dané zařízení napřímo s tím, že k nim chci dorazit a nechť pošlou nabídku. Vím pak, že jsem udělal maximum pro svůj zisk a zároveň dal danému provozu možnost mi udělat nabídku takovou, kterou oni považují za pro ně odpovídající - nejsou tlačeni okolnostmi provizí atd.
 
Pokud bychom měli dodržovat nějakou logiku férovosti, tak každý kdo přispěje k nějakému obchodu, by za to měl něco získat. My odměňujeme stávající členy, pokud přivedou do klubu někoho nového. Bookingu platím provizi za to, že mne dokázal promovat tak, aby si mne nový zákazník našel. TeeTime nabízí mé hrací časy a pokud si je díky tomu někdo zakoupil, nechť tu provizi dostane také. Pokud jsem si nová bezdrátová sluchátka od Alzy koupil díky reklamě na 19. jamce a prolinku, nechť je za to jamka odměněna.

Blbé na tom je, že se obtížně zjišťuje to, zda se skutečně zprostředkovatel nějak podílel na zisku toho nového zákazníka. Mnohokrát se mi stalo, že klient mi volal o rezervaci na hotel a já mu ji potvrdil s tím, ať rezervaci pošle mailem. No a on klikl na první odkaz ve vyhledávači na profil na Bookingu a udělal to přes ně. Stejně tak se mi stalo, ještě v době kdy TT volně prodával darovaná fee, že aniž bych o tom věděl, nabízeli na svém webu fee levněji než já na recepci - a zákazník přímo od pultu na recepci toto fee koupil levněji přes ně, než přímo ode mě.

Definovat tu hranici je dle mého nemožné a každý obchodník si musí sám rozmyslet, zda je samostatně dostatečně silný, aby to utlačil sám a nebo se spojí s dalšími s rizikem toho, že část příjmu padne jako oběť této spolupráci...

Já po proniknutí do této problematiky řeším většinu rezervací tak, že kontaktuji dané zařízení napřímo s tím, že k nim chci dorazit a nechť pošlou nabídku. Vím pak, že jsem udělal maximum pro svůj zisk a zároveň dal danému provozu možnost mi udělat nabídku takovou, kterou oni považují za pro ně odpovídající - nejsou tlačeni okolnostmi provizí atd.

Vzal jsem si z toho: co nejméně otravovat a žrát času druhé straně špekulováním, někde kliknout, zarezervovat a hlavně přijet a udělat co největší doprovodnou útratu na místě. :p
 
Vzal jsem si z toho: co nejméně otravovat a žrát času druhé straně špekulováním, někde kliknout, zarezervovat a hlavně přijet a udělat co největší doprovodnou útratu na místě. :p
Já jsem vždycky radši, když člověk zavolá a zeptá se, za kolik jsem ochotnej ho ubytovat/ nechat zahrát, než když někde něco online bookne (ideálně ještě se slevou, kterou jsem já nedal) a pak se ještě domáhá nějakejch dodatečnejch servisů a podobnejch vyčůránkovin:-).
 
Já jsem vždycky radši, když člověk zavolá a zeptá se, za kolik jsem ochotnej ho ubytovat/ nechat zahrát, než když někde něco online bookne (ideálně ještě se slevou, kterou jsem já nedal) a pak se ještě domáhá nějakejch dodatečnejch servisů a podobnejch vyčůránkovin:).
Ja jako koncovy zakaznik, jezdim celkem dost a to i ze dne na den tak pouzivam booking ci jiny server (ktery mame firemne narizeny) dost casto a mam tam nejake premiove slevy tak povazuji ty ceny za finalni a vyhodne i prodavajiciho (jeho vztah se zprostredkovatelem mne fakt nezajima). A pokud je to nevyhodne pro prodavajiciho tak to nema delat ci nastavit cenovou hladinu jinak a uz vubec nby mne nemel ochuzovat o jine sluzby (v CR se to bezne deje). A pokud mne nekdo poprosi at priste radej zavolam tak to samozrejme udelam kdyz jedu priste.
 
Ja jako koncovy zakaznik, jezdim celkem dost a to i ze dne na den tak pouzivam booking ci jiny server (ktery mame firemne narizeny) dost casto a mam tam nejake premiove slevy tak povazuji ty ceny za finalni a vyhodne i prodavajiciho (jeho vztah se zprostredkovatelem mne fakt nezajima). A pokud je to nevyhodne pro prodavajiciho tak to nema delat ci nastavit cenovou hladinu jinak a uz vubec nby mne nemel ochuzovat o jine sluzby (v CR se to bezne deje). A pokud mne nekdo poprosi at priste radej zavolam tak to samozrejme udelam kdyz jedu priste.
Souhlas, pokud je daná cena a služby, není o čem diskutovat.

Taky jsem měl jednu firmu - v rámci celopodnikové politiky museli rezervovat přes jednoho zprostředkovatele, údajně kvůli jednoduchosti fakturace. Ve skutečnosti kvůli tomu, že zaměstnanci si s hotely domlouvali zcela jiné ceny a při platbě v hotovosti pak svého zaměstnavatele společně s hoteliéry okrádali:-). Každopádně ty vždycky udělali rezervaci na 4 jednolůžáky se snídaní, ze kterejch já jsem vypláznul zprosředkovateli provizi 15% (zcela za nic, protože k zařízení tohoto obchodu zprostředkovatel ničím nepřispěl). Pak přijeli a chtěli dvoulůžáky, respektive chtěli jiné pokoje než dle nabídky rezervovali, samozřejmě bez doplatku. Pak chtěli snídani v 6 ráno (máme je od 8), domáhali se piva ještě o půlnoci (mám otevřeno do 22) atd. Takže ono odsud pocud:-).
 
Ja jako koncovy zakaznik, jezdim celkem dost a to i ze dne na den tak pouzivam booking ci jiny server (ktery mame firemne narizeny) dost casto a mam tam nejake premiove slevy tak povazuji ty ceny za finalni a vyhodne i prodavajiciho (jeho vztah se zprostredkovatelem mne fakt nezajima). A pokud je to nevyhodne pro prodavajiciho tak to nema delat ci nastavit cenovou hladinu jinak a uz vubec nby mne nemel ochuzovat o jine sluzby (v CR se to bezne deje). A pokud mne nekdo poprosi at priste radej zavolam tak to samozrejme udelam kdyz jedu priste.
naprostý souhlas, mimochodem doporučuji občas zkontrolovat si speciální cenu na bookingu v anonymním okně prohlížeče bez přihlášení, už se mi stalo, že i po Genius slevě byla cena vyšší než anonymnímu uživateli (pak jen login a nižší cena zůstala), nevím jestli to je manipulace ze strany hotelu nebo bookingu (nebo obou)
 

A tady nějaký už reálný obrázek z chystané preze nového systému Štafle spol Golferis. Ledy se hýbou!


Obr z příspěvku na FB pro jistotu tu:

273604991_10159004196009685_861126024113616591_n.jpg
 
Takže včerejší preze systému Štafle, od spol Golferis, pro zájemce. Dostupno k přehrání na systému Loom,

52:30

Pár vytípnutých slide (ale doporučuju si pustit preze, kvůli souvislostem):

Výstřižek.JPG 2.JPG 3.JPG x.JPG
 
Upraveno:
Je tedy dobre poznamenat, ze (zatim) nevznika portal, ktery by spojoval vsechny nabidky hrist, ktera se rozhodnou Golferis pouzivat…
 
Ze zájmu jsem si ručně spočítal, kolik ČR hřišť vlastně aktuálně je v TT, došel jsem k číslu 80 (snad jsem se nepřehlídl a vyřadil indoory a různé divné názvy ciziny správně). Dobře se to datově i počítá tady https://old.teetime.cz/ (při letmé kontrole nabízí stejná hřiště, jako aplikace).

Tak uvidíme, jak a jestli se nám počet změní začátkem sezóny. Jinak znormovaných hřišť v ČR by mělo být +-107. Tzn. i v tuto chvíli by min 27 hřišť mělo být mimo.
 
Mne vyslo 79, dle aplikace TT. Ale to je jen drobnost.
 
Prekvapilo me, kdyz jsem ted poslouchal podcast, jak se lisi provize pro zprostredkovatele plateb. ApplePay je suverenne nejdrazsi, bere si 30 %.
 
Prekvapilo me, kdyz jsem ted poslouchal podcast, jak se lisi provize pro zprostredkovatele plateb. ApplePay je suverenne nejdrazsi, bere si 30 %.
Odkaz? 30% z čeho? Nepleteš si to s provizí v AppStore?
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Ders - software jednoduše DG TIP - reklamní předměty Hezká Hra Golf59 - Custom fitting & building Golf Resort Hořehledy GolfGear - víc než golfový eshop Česká Golfová Asociace Maršálů Obchůdek Vendula - originální barevné veselé obrázky od Venduly Hegerové Samolepky nejen na auto!
Back
Nahoru Bottom