Poslední
  Omezený přístup PRO NEPŘIHLÁŠENÉ uživatele
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Rezervace hry v ČR - Teetime, Týčko...

@mkopcak: Pro mě je to velké zklamání a poměrně nepříjemné sledování odchodu/kvalitativního úpadku bývalého golfového "vládce", který mnohé v českém golfu dokázal i díky svému praktickému monopolu v přímém přenosu. A je mi z toho smutno.

No a to jak vypadá web, to je poměrně dneska diskutabilní a subjektivní. Ale pokud u zaběhnuté fa, která na vývoj má/měla finanční prostředky - tzn. není to show nějakého jednoho nadšence webu po večerech, měla by mít velkou praxi, nasadí do produkce web, který má na titulce půlku textů v češtině, půlku v angličtině (patička - Customer Support, Quick links, Fields...), při letmém klikání po hřištích "Rezervovat hru" (butony pod hřišťmi na titulce) mě mrsknou na podrobnou stránku k hřišti, kde aktuálně nemohu nic dělat a ani se nedozvím, jestli otevřeno/zavřeno (nebo to nevidím). Filtrování hřišť - kde v roletce sice u cenové hladiny vidím Kč, ale pak vidím dolary v nastaveném filtru... Takhle nějak vypadají v praxi nasazené koupené šablony wordpressu během několika hodin. :) Což mi osobně nevadí, ale pak nechápu., co tam tak dlouho na tom dělají. A důvěru to dle mého moc nevzbuzuje - zvlášť když mám se tam registrovat a něco přes to objednávat.

Tak si asi na další shlédnutí tam počkám, až na ten duben, až ho budu skutečně potřebovat... pokud ho budu vůbec potřebovat.
V průvodním emailu píšou, že je za tím 40 000 hodin práce!
 
tak snad se jim to na 3. pokus podaří :),

první verzi raději stáhli po několika hodinách 😀
 
teetime.webp


Dnes se na portále tetelme.cz (možná už včera večer) objevilo alespoň upozornění. :)
 
Včera jsem se pokoušel o registraci na Indoor Hotivař, ale nic. Rozbitá i appka. Odkaz ze stránek hřiště invalidní :D. Nakonec jsem to zvládl před chat na recepci (ano, byl jsem odhodlaný tam i zavolat). Jo, ale v appce se moje rezervace objevila. Jak to ta slečna na recepci udělala netuším, ale musím se zeptat 😄.

Jako ITík dávám :down:, jako uživatel 🤬.
 
Koukám na webovou verzi a po výběru hřiště (třeba Hostivař) marně hledám funkci rezervace TT. Jakože někdo vydá aplikaci jejíž primární funkce je rezervace TT a tato tam vůbec není? Nebo to jen nevidím?
 
Vypadá to na skvělý příklad, jak může zdánlivě neotřesitelný leader trhu přijít téměř o vše. A přitom i Týčko mělo svoje mouchy, jeho nástup nebyl nějak super rychlý, TeeTime se mohl relativně v klidu přizpůsobit a zareagovat. A zdá se, že dělají jednu chybu za druhou, postupně ztrácejí hřiště a ještě vydávají úplně zbytečně pořádně neotestované aktualizace - kam pospíchají v únoru? Vždyť z pohledu uživatele je to skoro jedno, jestli aktualizaci vydají v únoru nebo v březnu a jejich cílem by měl být nějaký wow efekt v produktu jak pro hřiště, tak pro uživatele - jinak taky brzy už nemusí být cesta zpět.
 
By mě zajímalo, za jak dlouho se na to první hřiště vykašlou a pošlou jak TT, tak Týčko k šípku. A začnou si to řešit nějak samostatně. Jasně, ten IT ekosystém není jen "rezervace" hracího času, takže to nebude úplně easy a na koleni pro někoho externě...

Ale jestli to za ty starosti stojí, no, to si musí každý asi zvážit z provozovatelů hřišť už sám. Držím jim všem palce.

Když si vzpomenu, jak jen pár let zpátky všechna ČR hřiště pohodlně a funkčně se řešila přes jednu appku TT, která fungovala... to nám dnes už asi nikdo neuvěří, když to nováčkům v golfu budeme vyprávět.
 
Já sice vůbec nevidím do "politického" pozadí, ale posílat k šípku Týčko asi není nutné, co jsem tak pochopil...? Jistě, byly tam nějaké porodní bolesti, jako s každým novým projektem, ale to je asi celkem pryč. Spíš je za mě fakt totálně nepochopitelný, jak už tu několikrát zaznělo, jak to teetime dokázal takhle neskutečně po*rat. Jak jednoduše si nechali nejdřív vzít svoji pozici neotřesitelného monopolu a teď ta jejich senzační aktualiuzace, kde už několikrátý den doslova nic nefunguje...
Odejít od obou a jet si jen na sebe mi přijde kontraproduktivní, několik hřišť to dělá (třeba Hodkovičky), ale nevěřím, že tím nějak zásadně ušetří ve srovnání s tím, kolik jim centralizovaný systém může přinést nových hráčů...
 
Tohle je hlavně o businessu a kanálech, kterými do firmy klienti přicházejí. v extrému - pokud mám privátní hřiště, tím dost ročních poplatků a většina členů bydlí u hřiště (třeba i v resortu, jak je to často v USA nebo v JAR), tak vlastně nepotřebuji žádného zprostředkovatele zvenku a ani kanál zvenku (takže skoro ani telefon, přeháním) - a dokonce pokud jsem dostatečně exkluzivní, tak ten kanál zvenku ani nechci a mám to nastavené tak, že klienti se snaží dostat ke mě a ne já k nim (z toho pak vzniká privátní členství a hlavně reálná obchodovatelnost s ním, kdy tomu převoditelnému členství může i růst tržní cena, což se v našich podmínkách prostě neděje). Pokud mám veřejné hřiště, ale po většinu roku ho z různých důvodů (omezená kapacita, skvělé místo, atd.) zaplním i bez externího kanálu nebo mi stačí můj web a vlastní rezervační systém (Hodkovičky??), můžu se na zprostředkovatele vykašlat nebo je jen trpět jako doplněk. Ale pokud to takhle nefunguje, pak musím ten dodatečný business odněkud získávat - a pak už je většinou nutná kombinace víc dalších kanálů (víc zprostředkovatelů, externí appky / srovnávače, cestovky, okolní hotely - a každý z nich si bere nějaká % za to, že ten business přinese). A tím víc ztrácím exkluzivitu, protože se přes ty externí zdroje víc vystavuji srovnání s jinými (i s jejich akcemi a tím víc mě to nutí dělat další akce a kazit si cenu a ještě z ní platit procenta - ale pokud hřiště nedokážu obsadit jinak, není moc jiná volba, dokud to vychází finančně (úplně stejná logika platí u hotelů, apartmánů - ale ani top luxusní hotely se často neubránily pokušení to zkusit i přes booking apod. - někdy je ta síla zprostředkovatelů a jejich obchodní potenciál prostě obrovský a tím hrozně lákavý).
 
ale nevěřím, že tím nějak zásadně ušetří ve srovnání s tím, kolik jim centralizovaný systém může přinést nových hráčů...

Dřív bych s Tebou souhlasil v každém slově. Ale aktuálně mám pocit, že bohužel o nějakém centralizovaném systému - resp. přínosu v nových hráčích dá vůbec mluvit. Osobně mi tyčko nevadí, resp. nevadí mi jakýkoli systém, který funguje. Ale třeba u sebe jsem si loni všiml rozdílného vzorce chování. Už nikoli hledání v aplikaci - která hřiště všechny obsluhuje, ale skoro striktní dohledání hřiště na netu a zavolání na recepci a domluvit se individuálně. Bylo to pro mě jednodušší, než hledat, kde co a jak to zrovna teď funguje. A ty dvě hřiště, která jsem hrál nejčastěji - Hořehledy (Týčko), Hostivař (Teetime), tak pravda, ty jsem přes appku řešil, protože jsem už věděl, co kde a jak. Jednoduše, bez dohledávání.

No a na turnaje se přihlašuju za sebe striktně u čgf - jednoduchý, skoro antiblbý, ale především funkční.
 
A zrovna apku ČGF má na svědomí TeeTime:-).

Myslím, že většina klubových hřišť (tzn. těch kde drtivou většinu návštěvníků tvoří vlastní členové klubu) by se bez externího systému v pohodě obešla a žádné významné poklesy návštěvnosti by nenastaly. Naopak feečková hřiště bez nich nemohou existovat.

Zároveň je vhodné vnímat, že např. ČGK je bez takového rezervačního systému velmi obtížně obslužný, podobně jako další národní dodavatelé golfistů - banky. V neposlední řadě je (nebo bude) na ně napojen další potenciální zdroj různých věronostních karet (Multisport), reciprocit,...

Finančně nejde o žádné likvidační částky a i naše pididevítka si může jejich služby dovolit. Navíc když ten ekosystém přijmete celý, je příjemně samoobslužný - přes zimu si lidé sami kupují míče na driving, automaticky je čerpají, na hřiště se rovněž odbavují bez jakéhokoli dodatečné asistence atd.
 
Už nikoli hledání v aplikaci - která hřiště všechny obsluhuje, ale skoro striktní dohledání hřiště na netu a zavolání na recepci a domluvit se individuálně.
jj naprosto souhlasím... Ve chvíli, kdy byl jen a pouze teetime, tak pro mě byla jedna z nejlepších featur otevřít mapu a podle lokality si najít hřiště (a rovnou udělat rezervaci). Týčko tuším sdružuje i TT hřiště, takže to furt může fungovat, ale je otázka, jestli to tak bude dál. Na druhou stranu aktuálně to na mě působí, že se TT rapidně blíží k záhubě, pak bude zas jen jeden hráč na trhu a vše bude při starém, zase centrální atd... :)
 
Ahoj, přispěji taky troškou do mlýna, možná mě někdo doplní nebo opraví ale:
občas si zahraji golf ve Španělsku, za dva tři roky jsem zkusil asi sedm hřišť,, točím je furt dokola a používám apku OnTee. Tak sem se tam mrknul a ejhle: nabízí i ČR, zkusil jsem zkušebně Kaskádu. Ano, je zima a není otevřeno, takže nevím zda jde zabukovat hru, ale třeba to někdo vyzkouší…
IMG_6083.webp
 
Ahoj, přispěji taky troškou do mlýna, možná mě někdo doplní nebo opraví ale:
občas si zahraji golf ve Španělsku, za dva tři roky jsem zkusil asi sedm hřišť,, točím je furt dokola a používám apku OnTee. Tak sem se tam mrknul a ejhle: nabízí i ČR, zkusil jsem zkušebně Kaskádu. Ano, je zima a není otevřeno, takže nevím zda jde zabukovat hru, ale třeba to někdo vyzkouší…
Zobrazit přílohu 48397
Nejsem si teď jistý na 100%, ale propisování časů do OnTee bylo právě řešeno skrze TT…
 
Aktualizoval jsem si Teetime === zpátky na stromech
:down::down::down:
 
Upraveno:
Tahle novinka je nyní na titulce Hostivaře (používají TT).

IMG_9247.webp


To nezni u hřiště, které v podstate mimo mrazu funguje furt, nic moc. Je mi všech hřišť, které ještě běží na TT a především jejich práce, už upřímně líto. Sezóna skoro tu, venku vykukuje sluníčko... a místo toho, aby jste řešili věci nutné se zahájením provozu a sezóny, tak vám TT pripravi takové perné chvilky (a "spokojené" zákazníky) hned pěkně od začátku.
 
Jen dotaz, pokud někdo ví?
Brání něco managementu hřiště/klubu nastavit spolupráci přímo s oběma paralelně? (TT, Tycko).
Tím by se vyhnuli riziku, že propisování her sem tam není optimální, nemusí fungovat a omezili by riziko, že jeden z nich nebude třeba chvíli fungovat. Navíc by si hráči mohli sami vybrat podle své preference přes jaký portál budou rezervovat. I pokud je tam nějaký fixní třeba měsíční nebo roční poplatek (který by hřiště třeba nechtělo platit 2x), tak moc nevěřím, že když teď někdo přijde za TT a řekne, že žádné fixní fee platit nebude, jen provizi z konkrétně objednané a zaplacené hry, tak že ho TT pošle někam, když mají problémy hřiště udržet. A stejný hotel si taky můžu rezervovat přes různé portály, které spolu nemají nic společného a nijak nespolupracují.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Ders - software jednoduše DG TIP - reklamní předměty Hezká Hra Golf59 - Custom fitting & building Golf Resort Hořehledy GolfGear - víc než golfový eshop Česká Golfová Asociace Maršálů Obchůdek Vendula - originální barevné veselé obrázky od Venduly Hegerové Samolepky nejen na auto!
Back
Nahoru Bottom