Zcela mimo veškerou pozornost médií, odborné i laické veřejnosti, dochází k patrně největší golfově - logistické akci v historii českého golfu. “Aktuální krizová opatření byla katalyzátorem celé aktivity, kterou jsme připravovali více než rok. “, informuje Martin Kopčák, manager celého projektu.

IMG_9904.jpg


“Chceme našim členům nabídnout co nejširší podmínky ke hře. Hořehledy jsou skvělé pro trénink hry z umlácené hlíny a šutrů, případně pro procvičení sebeovládání, když míč už posedmé za 9 jamek vyndáváte z autu. “, vysvětluje Kopčák. “Proto by měli mít možnost zjistit, že hrát se dá i z jiných povrchů než mechu.“ Manager ale nechce své členy vyděsit. Proto už nyní skupina odborníků intenzivně pracuje v Olomouci, Brně a Ostravici. Systematicky vysekávají řízky, dělají pitchmarky a nahodile po hřištích zapichují kolíky různých barev, aby šok z nového prostředí byl pro hořehledské hráče co nejmenší.

I samotná osoba hlavního investora akce hrála při koupi velkou roli. Kopčák nechce prozradit jméno, pouze tajuplně pomrkává s poznámkou, že donátor má pleš, knír a žije v Praze. “ Investor je vášnivým lyžařem, ale hořehledské kopečky ho štěstím nenaplňují. Sice jsme letos pořídili psí spřežení, bohužel nám zapomněli dodat psy. Zapřáhli jsme naše greenkeepery a ti ho tahali po hřišti tam a zpátky. Chvíli výskal radostí, bohužel tahounům došel brzy dech a šéf si pak ještě poškrábal skluznice o nesklizené odpališťové kameny a to byla poslední kapka!“ Ve smlouvě tak najdeme i klauzuli o povinnosti TM Resorts zajistit 6 tažných psů a krmení na 2 roky.

Ani jedna ze stran samozřejmě nechce prozradit onu astronomickou částku, za kterou byla operace zrealizována. Ze spálenopoříčského zpravodaje však lze vyčíst alespoň orientační náklady: “...nájezdy na zásoby místních občanů stále pokračují a dopadení zjevně velmi dobře organizované skupiny je v nedohlednu. Jen v posledním týdnu se paní Rojové ztratilo 5 slepic, pan Černý postrádá kbelík s maltou a rodina Houdkova psa i s obojkem proti klíšťatům...“. Kopčák na přímou otázku klopí zrak a směrem ke svým špičkám pronáší něco o velkých obětech.

“Rebranding je rovněž připraven!“, pyšní se Kopčák a ukazuje zcela nové balení fixek a vodovek. “Marketingem se příliš netrápíme, už máme lety osvědčeno, že dobrá služba se k zákazníkům dostane sama.“ Přesto se ještě pochlubil novým jednotným sloganem “Na golf s prázdnou hlavou“, kde je hlavní tváří Tomáš Řepka.

Je tak zjevné, že je kolosální akce personálně i materiálně zajištěna a že se hořehledští golfisté mohou na začátek sezóny skutečně těšit!
Další článek v seriálu 'Deníček golfového manažera': Deníček golfového manažera 41 - Deník slaměného vdovce vol I.
Předchozí článek v seriálu 'Deníček golfového manažera': Deníček golfového manažera 39. - Ošukanej netopýr