Zcela mimo veškerou pozornost médií, odborné i laické veřejnosti, dochází k patrně největší golfově - logistické akci v historii českého golfu. “Aktuální krizová opatření byla katalyzátorem celé aktivity, kterou jsme připravovali více než rok. “, informuje Martin Kopčák, manager celého projektu.
“Chceme našim členům nabídnout co nejširší podmínky ke hře. Hořehledy jsou skvělé pro trénink hry z umlácené hlíny a šutrů, případně pro procvičení sebeovládání, když míč už posedmé za 9 jamek vyndáváte z autu. “, vysvětluje Kopčák. “Proto by měli mít možnost zjistit, že hrát se dá i z jiných povrchů než mechu.“ Manager ale nechce své členy vyděsit. Proto už nyní skupina odborníků intenzivně pracuje v Olomouci, Brně a Ostravici. Systematicky vysekávají řízky, dělají pitchmarky a nahodile po hřištích zapichují kolíky různých barev, aby šok z nového prostředí byl pro hořehledské hráče co nejmenší.
I samotná osoba hlavního investora akce hrála při koupi velkou roli. Kopčák nechce prozradit jméno, pouze tajuplně pomrkává s poznámkou, že donátor má pleš, knír a žije v Praze. “ Investor je vášnivým lyžařem, ale hořehledské kopečky ho štěstím nenaplňují. Sice jsme letos pořídili psí spřežení, bohužel nám zapomněli dodat psy. Zapřáhli jsme naše greenkeepery a ti ho tahali po hřišti tam a zpátky. Chvíli výskal radostí, bohužel tahounům došel brzy dech a šéf si pak ještě poškrábal skluznice o nesklizené odpališťové kameny a to byla poslední kapka!“ Ve smlouvě tak najdeme i klauzuli o povinnosti TM Resorts zajistit 6 tažných psů a krmení na 2 roky.
Ani jedna ze stran samozřejmě nechce prozradit onu astronomickou částku, za kterou byla operace zrealizována. Ze spálenopoříčského zpravodaje však lze vyčíst alespoň orientační náklady: “...nájezdy na zásoby místních občanů stále pokračují a dopadení zjevně velmi dobře organizované skupiny je v nedohlednu. Jen v posledním týdnu se paní Rojové ztratilo 5 slepic, pan Černý postrádá kbelík s maltou a rodina Houdkova psa i s obojkem proti klíšťatům...“. Kopčák na přímou otázku klopí zrak a směrem ke svým špičkám pronáší něco o velkých obětech.
“Rebranding je rovněž připraven!“, pyšní se Kopčák a ukazuje zcela nové balení fixek a vodovek. “Marketingem se příliš netrápíme, už máme lety osvědčeno, že dobrá služba se k zákazníkům dostane sama.“ Přesto se ještě pochlubil novým jednotným sloganem “Na golf s prázdnou hlavou“, kde je hlavní tváří Tomáš Řepka.
Je tak zjevné, že je kolosální akce personálně i materiálně zajištěna a že se hořehledští golfisté mohou na začátek sezóny skutečně těšit!
“Chceme našim členům nabídnout co nejširší podmínky ke hře. Hořehledy jsou skvělé pro trénink hry z umlácené hlíny a šutrů, případně pro procvičení sebeovládání, když míč už posedmé za 9 jamek vyndáváte z autu. “, vysvětluje Kopčák. “Proto by měli mít možnost zjistit, že hrát se dá i z jiných povrchů než mechu.“ Manager ale nechce své členy vyděsit. Proto už nyní skupina odborníků intenzivně pracuje v Olomouci, Brně a Ostravici. Systematicky vysekávají řízky, dělají pitchmarky a nahodile po hřištích zapichují kolíky různých barev, aby šok z nového prostředí byl pro hořehledské hráče co nejmenší.
I samotná osoba hlavního investora akce hrála při koupi velkou roli. Kopčák nechce prozradit jméno, pouze tajuplně pomrkává s poznámkou, že donátor má pleš, knír a žije v Praze. “ Investor je vášnivým lyžařem, ale hořehledské kopečky ho štěstím nenaplňují. Sice jsme letos pořídili psí spřežení, bohužel nám zapomněli dodat psy. Zapřáhli jsme naše greenkeepery a ti ho tahali po hřišti tam a zpátky. Chvíli výskal radostí, bohužel tahounům došel brzy dech a šéf si pak ještě poškrábal skluznice o nesklizené odpališťové kameny a to byla poslední kapka!“ Ve smlouvě tak najdeme i klauzuli o povinnosti TM Resorts zajistit 6 tažných psů a krmení na 2 roky.
Ani jedna ze stran samozřejmě nechce prozradit onu astronomickou částku, za kterou byla operace zrealizována. Ze spálenopoříčského zpravodaje však lze vyčíst alespoň orientační náklady: “...nájezdy na zásoby místních občanů stále pokračují a dopadení zjevně velmi dobře organizované skupiny je v nedohlednu. Jen v posledním týdnu se paní Rojové ztratilo 5 slepic, pan Černý postrádá kbelík s maltou a rodina Houdkova psa i s obojkem proti klíšťatům...“. Kopčák na přímou otázku klopí zrak a směrem ke svým špičkám pronáší něco o velkých obětech.
“Rebranding je rovněž připraven!“, pyšní se Kopčák a ukazuje zcela nové balení fixek a vodovek. “Marketingem se příliš netrápíme, už máme lety osvědčeno, že dobrá služba se k zákazníkům dostane sama.“ Přesto se ještě pochlubil novým jednotným sloganem “Na golf s prázdnou hlavou“, kde je hlavní tváří Tomáš Řepka.
Je tak zjevné, že je kolosální akce personálně i materiálně zajištěna a že se hořehledští golfisté mohou na začátek sezóny skutečně těšit!